Черкащан попереджають про активізацію шахрайств із банківськими картками

11 травня 2017, 07:56

Зараз переважно кожен житель країни використовує пластикові картки. Природно, що з розвитком електронних технологій розвиваються і методи шахрайства. Зловмисники постійно шукають нові методи, як можна вкрасти гроші у людей за допомогою банківських карток, інформує сектор комунікації поліції Черкаської області.

Наприклад, власник мобільного телефона отримує смс-повідомлення про те, що його рахунок заблоковано. Потім надходить дзвінок, співрозмовник, називаючи себе працівником банку, сповіщає громадян, що немов він представник служби безпеки банку. Потім повідомляє, що з картки хтось намагався зняти гроші і її заблокували. Щоб розблокувати, необхідно уточнити деякі дані, зокрема пін-код та дівоче прізвище матері. Якщо людина надає ці дані, шахраї отримують доступ до рахунку і знімають всі кошти потерпілого.

Щоб не стати жертвою шахраїв під час або відразу після телефонного дзвінка незнайомої людини, не треба повідомляти жодної особистої інформації та жодної інформації щодо банківської картки. Співробітники банків ніколи не телефонують клієнтам і не питають у них пін-коди, паролі, та інші таємні дані. Необхідно попросити співрозмовника представитися із зазначенням посади. Зателефонувати до банку, з’ясувати, чи є в них такий співробітник. Номер гарячої лінії банку є на банківській картці. Відвідати найближчий офіс свого банку та розказати про ситуацію. Повідомити до поліції про можливий факт шахрайства. Якщо у розмові називаються якісь імена близьких, знайомих або друзів, обов’язково зателефонувати їм.

Також шахраї полюють за своїми жертвами і на вулицях. Громадяни, особливо пенсіонери, часто в гаманцях зберігають разом із карткою пін-код свої картки, довіряють її стороннім особам, повідомляючи при цьому свій таємничій код, знімають кошти з рахунків та не звертають увагу на оточуючих та на те, як виглядає банкомат, та чи не містить він сторонніх пристроїв.

Щоб не потрапити на гачок аферистів, нікому зі сторонніх осіб не треба повідомляти пін-код своєї картки, представники банку ніколи не просять назвати пін-код картки, у них є інші способи ідентифікації Вас як клієнта. Не зберігайте пін-код разом з карткою. Його потрібно запам’ятати, в багатьох банках є можливість встановлювати пін-код самостійно, тож ви можете обрати для себе зручну комбінацію з 4-х цифр, яку легко запам’ятаєте. Звертати увагу на зовнішній вигляд банкомату. Під час введення пін-коду, треба прикривати цифри від сторонніх осіб. Не користуватися послугами сторонніх осіб біля банкомату та не повідомляти їм свій пін-код та номер телефону. Перевірити суму, яку у вас знімають в магазині або у закладі обслуговування. Завжди мати під рукою телефони гарячої лінії обслуговуючого банку.

 

Вова сказав:

Мне звонили с номера 0636517688 представился нач безопасности банка, хотел номер картки. Когда предложил встретится этому мудаку сразу связь прекратилась.

Вгору