За корпоративну змову черкаських перевізників-страйкарів можуть позбавити ліцензії

12 листопада 2018, 14:18

Перевізники відмовилися від діалогу з міською владою, адже мер Черкас Анатолій Бондаренко - у відрядженні і вони вважають такий діалог неефективним. Натомість у міськраді планують звернутися до державної служби «Укртрансбезпеки» щодо позбавлення перевізників-страйкарів ліцензії.

Про це повідомив заступник міського голови Юрій Ботнар на нараді в мерії.

- Ми хотіли почути думку перевізників, але вони не готові до діалогу. Натомість уже кілька років у період настання холодів шантажують містян транспортним колапсом, - прокоментував Ботнар.

Деякі перевізники вимагають підвищення тарифу від 5 до 6 гривень. Натомість науковці з ЧДТУ розрахували соціальний тариф, який здатні платити черкащани, і він становить чотири гривні 18 копійок.

- Ми не можемо піддаватися на шантаж і не маємо наміру без покращення якості обслуговування підвищувати вартість проїзду, - додав заступник міського голови.

Зараз на дорогах міста курсує повний склад тролейбусів, деякі з них - на додаткових маршрутах. Час руху електротранспорту буде продовжено. Тролейбуси №1 та №7 курсують до 22.00, а додаткові - №8, №50 і №4  - до  18. 00 чи 18.30. Детальніше про зміни у розкладі руху буде відомо після 14.00.

Сьогодні також планують вирішити ситуацію із транспортним сполученням мікрорайону Дахнівка. Заступниця міського голови Людмила Бордунос запевнила, що скоро зустрінеться із керівником Черкаської РДА, і вони домовлятимуться про збільшення кількості районних маршрутів через цей мікрорайон.

Скептик сказав:

Не смішіть. Хоч куди звертайтесь, але ви самі винні. Де конкурси на маршрути? І не піарьтесь на мешканцях, бо вже дістали.

Я сказав:

Якби хотіли то вже б давно забрали ліцензію за неякісне обслуговування

Олександр сказав:

Міські керманичі замінюють предметну розмову самопіарними заявами та “бла-бла ні про що”. Перейняли методи і манери від синьо-білих “папєрєдіков” – обіцяти все-всім і нічого не робити, окрім дерібану бюджету. Розмови про “покращення” транспорту чуємо вже багато років – то де ж нові автобуси? Де хоча б регулярне прибирання у транспорті – пиляку ж возять ще минулих років! Де конкурси на перевезення і укладання договорів з перевізниками? А нема! Бо міськім керманичам зручніше (а може і доходніше?) кермувати процесами у ручному режимі: “цей наш – йому дам, цей не наш – його геть!”. Це за такі “правила” стояв Майдан? Щоб прийшли “нові” “хлопчики” і збагатили себе та наближених до себе за старим-звичним порядком, нагребли собі/родичам/наближеним земельних ділянок? “Нові обличчя” виявилися такими ж, як і “папєрєдеікі”! Молодці черкащани, обрали нездар-патякал – насолоджуйтеся!

Вгору