ТОВ "Черкасиенергозбут" поінформував споживачів, як діяти для відновлення електропостачання, якщо цю послугу перестали надавати через заборгованість.
Взаємовідносини між електропостачальником та споживачем регулюються Правилами роздрібного ринку електроенергії. Згідно з п. 7.12 Правил споживач, зобов’язаний сплатити не лише заборгованість, а й вартість робіт з припинення та відновлення електропостачання.
Відтак черкащанам варто сплатити заборгованість та з квитанцією про оплату звернутися до свого центру обслуговування споживачів.
«Працівники ЦОС виставлять вам рахунок на оплату послуг з відновлення електропостачання, після оплати якого електропостачання буде відновлено протягом 3-х робочих днів у містах та 5-х робочих днів у сільській місцевості", - інформують у пресслужбі ТОВ «Черкасиенергозбут».
Розрахунок витрат на роботи з відключення/підключення електроустановок споживачів від/до електричних мереж здійснюється операторами системи розподілу з урахуванням різних факторів (району електричних мереж, транспортних послуг, які розраховуються з урахуванням відстані від бази транспортного засобу до точки виконаних робіт, точки приєднання електричних мереж споживача до мереж оператора систем розподілу та напруги електроустановки споживача).
До прикладу:
1. Вартість робіт з відключення/підключення електроустановки споживача на комутаційному апараті 0,22 кВ приблизно складають (без врахування транспортних витрат):
- відключення в межах 450,00 грн.
- підключення в межах 350,00 грн.
2. Вартість робіт з відключення/підключення електроустановки споживача на повітряній лінії 0,22 кВ приблизно складають (без врахування транспортних витрат):
- відключення в межах 850,00 грн.
- підключення в межах 950,00 грн.
Витрати на транспортні послуги варто оплачувати окремо. З актуальною інформацією щодо вартості послуг відключення/підключення можна ознайомитися на сайті ПАТ "Черкасиобленерго” в розділі "Платні послуги/Монопольні роботи”.
Щоб не виникало заборгованості, а відповідно і підстав для припинення електропостачання, черкащан просять дотримуватися термінів оплати. Згідно з Правилами, оплата за спожиту електроенергію повинна бути здійснена не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не передбачений інший термін.
Терміни оплати рахунків такі:
- непобутовим споживачам - протягом 5 робочих днів з моменту отримання рахунку;
- побутовим споживачам - протягом 10 робочих днів з моменту отримання рахунку;
* або в інший термін, визначений угодою, але не пізніше 20-го календарного дня після закінчення розрахункового періоду.
У разі несплати або часткової оплати за спожиту електричну енергію в установлений термін постачання може бути припинено.
"Щоб уникнути зайвих фінансових витрат, закликаємо вас розраховуватись за спожиті кіловати вчасно та повністю. Якщо ж виникла заборгованість і ви отримали попередження про відключення, негайно сплатіть заборгованість та з квитанцією зверніться до вашого центру обслуговування споживачів. Це дозволить уникнути припинення постачання електроенергії", - зазначають у «Черкасиенергозбут».
Кошти мають надійти на рахунок ТОВ «Черкасиенергозбут» до дати відключення, враховуючи роботу банківської системи (кошти можуть надходити на рахунок протягом терміну, який складає 7 банківських (робочих) днів від дня здійснення платежу).
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 1200 боржників за електроенергію подали на відключення, – “Черкасиенергозбут”
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram