Логотип і слоган міста, які за результатами конкурсу обрали журі, опираючись на голосування уманчан в соціальних мережах, стануть брендом міста і своєрідною "приманкою" для туристів, пише Вечірня Умань.
"Умань - місто, де тебе чекають!" - саме такий надпис разом з логотипом незабаром з’явиться на сувенірній продукції міста.
Емблему й слоган обирали на конкурсній основі. Протягом двох місяців 11 уманчан змагались за те, щоб саме їхня робота з’явилась на банерах міста і сувенірних футболках.
Та всі крапки над «і» і у запеклих змаганнях розставили журі та уманчани, які голосували за кращу емблему у соціальній мережі Facebook.
За результатами конкурсу, логотипом Умані стала робота Євгенія Когута, а автором кращого слогану визнаний Артур Моспан. Переможці отримали грошові призи від 500 до 1500 гривень.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram