Український бізнес про реакцію на девальвацію

07 лютого 2014, 15:02

Курс долара стрімко зростає, і власникам бізнесу доводиться вживати заходів, щоб убезпечити себе. Підвищення цін, акції для залучення покупців - власники і керівники компаній різних секторів розповіли про свою реакцію на курсові коливання, пише ЛІГАБізнесІнформ.

Роман Вашколуп, генеральний директор компанії "Алкогольні традиції" (ТМ Цельсій, Хлібний дар, Коблево, Marengo та ін.) 

Від таких валютних коливань захиститися дуже важко, особливо працюючи на внутрішньому ринку. Безумовно, ціни на нашу продукцію зростуть. Вони, власне, дещо зросли ще тиждень тому.

У нашому випадку на ціну впливає ще й ставка акцизного збору, яка з 1 березня підвищується. Наступний перегляд цін буде здійснюватися з урахуванням суми всіх чинників - нових акцизних ставок та змін курсу долара.

Сергій Боровик, директор з маркетингу групи компаній АІС ( ТМ Geely, УАЗ, Chevrolet та ін.)

Валютні ризики завжди закладаються в річні плани, так як собівартість імпортованих автомобілів безпосередньо залежить від курсу долара. Зараз варто очікувати підвищення цін по всіх автомобільних брендах. Ми підвищимо їх не менше ніж на 10%.

Автомобілі Geely 2014 випуску вже подорожчали на 3-5 тис. гривень. Зростання цін на SsangYong - до 6 тис. гривень.

Щоб компенсувати зростання курсу, ми будемо пропонувати покупцям моделі в більш доступній комплектації і акційні програми кредитування.

Савелій Лібкін, співвласник ресторанної компанії "Реста" ( одеські ресторани Дача, Компот, Стейкхаус та ін.) 

Не буду вживати жодних заходів, поки долар не досягне 11 гривень. Ні ціни піднімати, ні зарплати. У нас основна маса продуктів - місцеві, на них ціни в гривні. Відповідно, до тих пір, поки ціна в гривні не буде радикально змінюватися, а радикально - це в моєму розумінні 20% і більше, ми точно нічого робити не станемо.

Геннадій Вербиленко, генеральний директор Comfy:

Ми вважаємо нестабільність курсу тимчасовою. У короткостроковій перспективі ця ситуація на ринок не вплине. Продукцію ми закуповуємо у гривні, і коливання курсу не впливають на наш поточний асортимент.

У найближчі півтора-два місяці у великих гравців ціни рости не будуть - у самому розпалі сезон активних післяноворічних розпродажів і свят (14, 23 лютого, 8 березня).

Юрій Гордейчук, генеральний директор агрохолдингу "Волари -Трейд":

Ми - експортери, а експортерам зростання курсу долара тільки на руку.

Ціни на нашу продукцію формує виключно зовнішній ринок, тому ми їх в односторонньому порядку не можемо ніяк переглядати. Гривнева ціна від виробника на внутрішньому ринку, зрозуміло, виросте, але зовсім небагато, оскільки від курсових коливань долара вона мало залежить.

 

Віталій Кузнєцов, керівник відділу телекомунікацій компанії " Samsung Electronics Україна":

Зростання вартості продуктів компанії в роздробі буде, але менший, ніж рівень девальвації - не більше 2-4%.

Наша компанія працює за українськими законами, тому єдиною операційною валютою є гривня. Її дестабілізація, на нашу думку, тимчасове явище, тому робити якісь більш кардинальні заходи ми не плануємо.

Поділитись

Коментарі

Вгору