У “Новій якості” розповіли черкащанам, із якими питаннями до них не варто звертатися

16 січня 2023, 15:21

Утепліть фасад, капітально відремонтуйте під’їзд, зробіть дезінсекцію у квартирі. До кол-центру компанії періодично надходять звернення, які не передбачені договором на управління будинком. І в таких випадках оператори не можуть зафіксувати заявку.

З якими запитами не варто телефонувати до кол-центру управлінця та як вирішити подібні питання – пояснюють у «Новій якості».

Капітальний ремонт даху

За тарифом управлінська компанія тільки частково латає дах. Покрівельники обстежують й оновлюють покриття в місцях протікання або ж на потенційно небезпечних ділянках.

Утеплення фасаду

Якщо мешканці хочуть утеплити весь будинок, ухвалити рішення варто спільно з сусідами. Адже це – капітальні роботи, які коштують сотні тисяч гривень та не входять у тариф.

Прибирання під'їздів/підвальних комірок

Управитель не прибирає під’їзди чи сходові клітини. Це питання мешканці мають вирішити самостійно. Однак після ремонту в під’їзді маляри йдуть назустріч і роблять легке сухе/вологе прибирання.

У підвальних приміщеннях – працівники прочищають лише ПРОХОДИ. Індивідуальні комірки – за мешканцями.

Обслуговування домофонів

Полагодити домофон чи «доводчик» на дверях має компанія, яка встановлювала систему. «Нова якість» може лише відремонтувати дверні завіси тощо. Це саме стосується й кодових замків. Їх управлінець лагодить/замінює тільки в тих випадках, якщо мешканці втратили контакти фірми, яка монтувала замок, та за умови достатнього рівня проплат.

Дворові комунікації/освітлення

За усунення аварій на зовнішніх мережах водопостачання й відведення відповідає КП «Черкасиводоканал». Якщо ж проблема виникає одночасно й на внутрішньобудинкових комунікаціях, фахівці управителя синхронізують роботу й працюють спільно.

Аналогічно й із ліхтарями/світильниками, які розташовані за межами будинку. Якщо у дворі «перегоріла» лампочка чи виникли інші проблеми зі світлом, варто звернутися до КП «Міськсвітло».

Реконструкція електромережі

Це – капітальні роботи, які не належать до тарифу. Для цього процесу необхідно спільно з сусідами ухвалити рішення, зібрати кошти та знайти профільну організацію, яка виконає проєкт реконструкції та його реалізацію.

Роботи у квартирі

Управлінська компанія обслуговує місця загального користування (до дверей у квартиру). Тож якщо в помешканні забилася каналізація/«завелися» таргани/зламалися розетки тощо, потрібно викликати приватних фахівців. Або ж можна скористатися послугами платних бригад сантехніків/електриків «Нової якості».

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись

Коментарі

Гість :

Якщо “Нова якість” (як зазначено в даній статті) зовсім нічого не робить і ні за що не відповідає,за що ж тоді сплачують гроші мешканці багатоквартирних будинків і чому тарифи такі високі???Нагадує платіжку за опалення пана Карася,де є пунк”на існування системи”.Не смішно,а страшно.Зате правдиво і зрозуміло-прийміть,як факт,що звертатися в “Нову-стару Якість” з усіх питань немає сенсу.

Наталія :

Це точно!

В них :

не варто обслуговуватись і звертатись,пройдисвіти.

так ця нова якість взагалі нічого не робіить. :

так ця нова якість взагалі нічого не робіить.

Наталія :

А на хіба ви взагалі потрібні?

ВС :

Ремонтів не роблять, прибирання не роблять. Хоча, мали б. А якого біса вони взагалі роблять? Чого їх “послуги” коштують дорожче за послуги тих коммунальних служб, які реально необхідні? Газ, єлектроенергія – без цього не обійтись. А без нової якості обійтись взагалі пара дрібниць. Вони зі мною договір не заключали, ремонт даху, через який на верхньому поверху тече зі стелі, не роблять, так якого біса їм взагалі за щось платити? Нема за що.

Нальопа Світлана :

Якщо Нова Якість нічого не робить то защо ми платимо гроші?

Вгору