
У минулому році фахівці Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області отримали 160 заяв та скарг щодо порушення законодавства про захист прав споживачів. Більшість скарг стосувалися порушення прав споживачів при отриманні житлово-комунальних послуг, їх нарахування, повернення чи обміну товару, а також придбання товарів через інтернет.
Спеціалісти відділу Держпродспоживслужби провели 16 позапланових перевірок щодо дотримання законодавства про захист прав споживачів. У чотирьох випадках було виявлено порушення, надано відповідні приписи щодо їх усунення, а до суб’єктів господарювання застосовано адміністративно-господарські санкції.
За сприяння управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами споживачам повернуто 122 715 тисяч гривень за неякісно придбані товари та надані послуги.
За інформацією Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram