У “Черкасиобленерго” змінився графік прийому споживачів

03 лютого 2023, 22:28

У лютому 2023 року змінився графік прийому споживачів у філіях і підрозділах ПАТ «Черкасиобленерго».

Віднині Обленерго працюватиме у такому режимі:

Понеділок – четвер: 08:00 – 16:45 год.
Обідня перерва: 12:00 – 13:00 год.

Дистанційні онлайн сервіси ПАТ «Черкасиобленерго» продовжують працювати цілодобово.

Нагадаємо, кол-центр 24/7 ПАТ «Черкасиобленерго» працює цілодобово і надає консультації з будь-яких питань щодо розподілу електричної енергії. Тел: (0472)33-87-87, (093)170-40-57, (050)434-87-87, (067)690-48-48, 0800-501-328.

Також, для вирішення питань можна звернутися до інформаційно-консультаційного центру Товариства. Тел: (0472)37-95-10, (0472)37-44-90, (0472)37-28-56.

За допомогою кабінету юридичного споживача можна:
- надати звіт в електронній формі;
- переглядати кількість спожитої електроенергії;
- переглядати історію споживання електроенергії;
- переглядати помісячний баланс розрахунків.

У побутовому кабінеті можна дізнатися інформацію про кількість спожитих кВт/год за місяць, останні зафіксовані покази електролічильника, заповнити форму передачі показів електролічильника, дізнатися про планові/позапланові/аварійні відключення електроенергії, графіки погодинних відключень електроенергії тощо.

Крім того, інформацію щодо планових/позапланових/аварійних відключень електроенергії ПАТ «Черкасиобленерго» можна отримувати за допомогою послуги з SMS-інформування. Налаштувати цю послугу просто. Необхідно зателефонувати до кол-центру 24/7 та повідомити оператору свій особовий рахунок і номер телефону, на який бажаєте отримувати SMS-повідомлення.

Передавати покази лічильника можна:

- через особистий кабінет споживача на сайті ПАТ «Черкасиобленерго»

- за допомогою паблік-аккаунту ПАТ «Черкасиобленерго» у Viber, для цього варто просто відсканувати QR-код;

- за допомогою Telegram бота ПАТ «Черкасиобленерго», для швидкого доступу також просто відскануйте QR-код;

- через швидку форму на сайті Товариства;

- зателефонувавши до кол-центру за багатоканальними номерами: (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48.

За інформацією ПАТ "Черкасиобленерго"

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись

Коментарі

Марія :

Дякую за інформацію

Вгору