У «Черкасиенергозбут» порадили сервіси, які роблять життя простішим

21 січня 2021, 17:14

В Україні триває локдаун, а карантин в чергове продовжили – на цей раз до кінця березня. Усі ці обмеження створюють безліч незручностей, і особливо – для звичайних користувачів послуг.

- Обмежити доступ споживачів до своїх приміщень на виконання вимог локдауну змушене було і ТОВ «Черкасиенергозбут». На жаль, це припало на суворі Хрещенські морози, яких ми не бачили вже декілька років. У таку погоду не варто зайвий раз виходити з приміщень. Тому ми пропонуємо ще раз пригадати сервіси Товариства, які дозволяють вирішувати майже усі питання, що стосуються електропостачання, дистанційно, - розповідабть у Товаристві.

Непобутові споживачі

Непобутові споживачі мають змогу перейти на дистанційне спілкування з нашим Товариством ледь не в повному обсязі. В цьому їм допоможуть такі прості і зручні сервіси, як Paperless та Кабінет юридичного споживача.



Багато хто спочатку має острах почати користуватися електронними сервісами. Але щодня на електронний документообіг переходить все більше споживачів. І усі вони дуже швидко переконуються в тому, що це – легко, зрозуміло, швидко, зручно і сучасно.

Якщо Ви й досі маєте сумніви щодо складності опанування сучасними технологіями – облиште ці сумніви і просто спробуйте. А якщо раптом у Вас все ж виникнуть непорозуміння, то наші фахівці із задоволенням підкажуть і нададуть відповідь на будь-яке, як Вам може здатися, безглузде питання.

З детальною інструкцією для користуванням електронного документообміну Ви можете за посиланням. А для використання Кабінету юридичного споживача слід звернутися до абонентського відділу для підписання додаткової угоди та отримання унікального ключа ДПЕ. У зв’язку з карантинними обмеженнями обов’язково попередньо узгодьте свої дії із працівниками свого Центру обслуговування споживачів. Їх контактні дані Ви можете дізнатися з з Інтерактивної карти нашого Товариства або за посиланням..

Бережіть свій час, кошти та здоров’я за рахунок використання електронних сервісів!

Побутові споживачі

Побутові споживачі часом забувають про те, можуть самостійно отримати відповідь на свої питання щодо рахунку за спожиту електроенергію. До того ж, робити це цілодобово. Не виключенням є і можливість самостійно роздрукувати «платіжку» тоді, коли вона потрібна.

У цьому Вам завжди стане у нагоді Кабінет побутового споживача.

Якщо ж Ви є прибічником більш класичних шляхів отримання інформації, то в такому випадку Вам завжди будуть раді допомогти працівники наших кол-центру та ІКЦ. Звертайтеся за номерами телефонів, пишіть на електронні адреси і отримуйте консультації з усіх питань, що відносяться до електропостачання.

Кол-центр Товариства:
тел.: (0472) 31-88-13
тел.: (0472) 31-88-31
тел.: (067) 510-54-58
тел.: (067) 510-54-57
E-maill: call.zbut@gmail.com

Інформаційно-консультаційний центр Товариства:
тел.: (0472) 31-65-74
тел.: (0472) 31-65-64
тел.: (067) 510-54-59
Email: ikc.zbut@gmail.com

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору