До «Електронної книги скарг України» написала читачка, яка переконує, що Черкаська мережа одного зі взуттєвих магазинів відмовляється приймати товар протягом встановленого законом терміну і вимагає мити куплене взуття.
Ось її скарга:
"12.06.2015 у місті Черкаси в одному з ТРЦ у магазині я придбала для моєї доньки босоніжки дитячі 26 розміру за 224 грн.
Дитина носила взуття 30 хвилин, після чого почала скаржитися, що вони їй натирають. Потім ми з донькою повернулися у магазин та попросила повернути кошти в обмін на взуття, на що мені продавець відмовила і сказала, що раз взуття вже носили – вони не приймуть назад.
Згідно написам у магазині – гарантія на взуття 30 днів.
Я попросила продавця сконтактувати мене з керівництвом, вона дала папір і сказала написати заяву. Я написала заяву і віддала продавцю.
Через годину-півтори мені передзвонила продавець і сказала: «Керівник сказав, що якщо я гарно вимию підошву босоніжок – вони зроблять обмін».
Підошва босоніжок була вимита і 13.06.2015, близько 15:30, я знову прийшла у магазин.
Продавець відмовила повернути кошти, мовляв, вимийте ще зубною пастою.
Я вважаю це ображає мою гідність.
Як мені повернути кошти?"
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram