У січні 2025 року Центр обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ проводить прийом за встановленим робочим графіком.
Прийом абонентів консультанти Центру здійснюється за таким розкладом:
- понеділок - четвер з 08:00 до 17:00 год. (обідня перерва з 12:30 до 13:20 год.);
- п’ятниця - неприйомний день, робота з документами;
- субота, неділя - вихідні.
Перші три робочі дні місяця та останні три дні місяця є звітним періодом. У цей час фахівці Центру здійснюють формування документації для закриття розрахункового періоду, тому прийом споживачів не здійснюється.
Телефони Центру обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ для отримання консультації:
- багатоканальний номер (0472)31-96-90;
- Lifecell: (093) 17-03-473; Vodafonе: (050) 82-01-847 / (050) 82-01-867; Київстар: (067) 57-47-496 / (067) 57-74-839.
Фахівці Центру відповідають на телефонні звернення громадян з понеділка по четвер 08:00-17:00; п’ятниця 08:00-16:00 (обідня перерва 12:30-13:20, субота і неділя – вихідні ).
За інформацією пресслужби Черкаської ТЕЦ
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram