Оперативна служба Черкаської міської ради 1505 розширила канали комунікації з містянами: впроваджує нове програмне забезпечення і запускає портал. Це дозволить заявникам реєструвати власні звернення в режимі онлайн та самостійно контролювати їх виконання комунальними службами.
Презентація нової програми відбулася на нараді з працівниками структурних підрозділів, яку провів перший заступник Черкаського міського голови Сергій Тищенко.
«Ми працюємо над тим, аби навіть в умовах війни Черкаси розвивалися, а діалог між владою та громадою, комунальними службами – ставав простішим та, найголовніше, дієвішим. Таке завдання ставить перед нами і Черкаський міський голова Анатолій Бондаренко», – зазначив Сергій Тищенко.
Під час презентації керівник компанії-розробника «Техноінфософт» Руслан Євчин пояснив присутнім працівникам черкаських комунальних служб як працює портал та які переваги надає.
За його словами, звернення, написане черкасцем, бачить і працівник оперативної служби, і виконавець (комунальне підприємство чи інша служба). На підставі цих звернень формуються завдання, які потрібно виконати і терміни їх виконання.
Після проведення робіт чи у процесі їх виконання виконавець звітує про це через особистий кабінет на порталі. При цьому додає фото чи відеозвіт.
«Завдяки новому програмному комплексу кожен житель міста може сам подати і зареєструвати на порталі своє звернення про аварійну ситуацію, питання благоустрою чи якість надання комунальних послуг, – сказав Руслан Євчин. – А комунальні служби Черкас у такий спосіб зможуть більше показувати містянам свою роботу, її масштаби і обсяги, які часто більшість людей навіть не уявляють».
Як повідомив Руслан Євчин, незабаром також запрацює новий мобільний додаток програми «Кабінет мешканця» і телеграм-бот.
«Таке програмне забезпечення вже працює у Львові, Луцьку, Харкові, Кропивницькому, Івано-Франківську, – розповіла начальник відділу «Оперативна служба Черкаської міської ради» Олена Захарченко. – Досвід наших колег показав, що це є значним кроком уперед для комунікації всередині громади міста. Сподіваюся, що черкасці з розумінням поставляться до перехідного періоду в роботі служби і незабаром оцінять всі переваги нового сервісу».
У звʼязку з переходом на нове програмне забезпечення, яке вже включає в себе ІР-телефонію, з 17 серпня оперативна служба «1505» Черкаської міської ради прийматиме дзвінки за новими номерами телефонів: 073 234 15 05, 068 237 15 05, 050 464 60 60 (тільки Viber).
За інформацією пресслужби ЧМР
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram