У Черкасах деяких містян обурила робота валідаторів у тролейбусах, які не одразу реєструють оплату. Люди намагаються кілька разів заплатити за проїзд і згодом з картки нібито списується сума за всі спроби.
«У мене вчора була ситуація, я сплатила з картки, але на ній не виявилося грошей. Сплатила з іншої. Сьогодні вранці поповнюю першу картку і у мене автоматом списало 10 гривень», - скаржиться черкащанка Анастасія.
Начальник управління транспорту ЧМР Віталій Москаленко у коментарі для "Про все" радить людям звертатися на гарячу лінію підприємства, яке є власником валідаторів.
"Це робота банку, думаю. Це не система, - каже Москаленко. – Двічі списати не може, бо там пауза стоїть. Якщо раз зняло, впродовж хвилини зняти не може. Були випадки, коли «висіло» два зняття, а згодом одне пропадало. Є телефон гарячої лінії. Всі проблеми, які виникають щодо роботи системи, потрібно вирішувати з оператором".
Для паперових квитків у тролейбусах встановлений один валідатор, який розташованих біля передніх дверей. Інсталювати програму-зчитувач на інші – немає сенсу і невигідно, пояснює Віталій Москаленко. Щоденно таким способом користується не більше 50 пасажирів. Облаштувати всі термінали коштуватиме 17 тисяч євро.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У тролейбусах Черкас почали працювати контролери
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram
Ця проблема виникає постійно і з першого дня експлуатації валідаторів стала систематичною!!!Недосконалість системи легше за все списати “неналежною роботою банку” і відправити пасажира тролейбуса розбиратися саме з банком.Але це ніяк не вирішить проблему громадян,у яких списуються кошти щоразу при новій спробі оплатити проїзд.Та і контролеру не скажеш-почекайте,гроші ще не списали,банк погано працює…І квиток разовий у контролера номіналом 10грн.не придбаєш(лише за 100грн.),якщо оплата картою,на яку розраховуєш,неможлива і ти це зрозумів в тролейбусі,піднісши її до валідатора.
Ответ большого спеца
я оплатив ,не стигли двері закритися -повідомлення водія виходте тролейбус дальші не їде по причині.Що робити з оплатою,як повернути?Питання як діяти в такія ситуації?хто підскаже.