У черкаській поліклініці нахамили пацієнтам і відмовилися надати допомогу дитині

06 вересня 2016, 23:46

302477

Про прикрий випадок, що стався з його родиною, пише черкащанин у відкритій спільноті "Подслушано Черкассы". 5 вересня його дружина повела сина до поліклініки – температура у малюка піднялася до майже 39 градусів. Однак допомогу там отримати їм так і не вдалося.

"Дружина з малим звернулася в поліклініку, що по Благовісній. Там сказали, мовляв, навіщо сюди прийшли – ваш педіатр буде після 15:00. Це було десь о 10-ій ранку і дружина попросила хоча б температуру поміряти, можливо, щось призначити. У відповідь старша медсестра просто закрила двері і пішла, услід ще й нахамила. Довелося йти додому, бо малий горів. Там викликали "швидку" і відвезли в лікарню. Лікар на "швидкій" ще й із подивом запитав: "Як це не прийняли?". Ну а що йому сказати?", – дописує містянин.

У коментарі сайту vikka.ua директор департаменту охорони здоров'я та медичних послуг міськради Олег Стадник дав оцінку діям медичних працівників, вказавши і на помилки самих батьків.

"Хворих дітей ми не рекомендуємо вести до поліклініки. Для цього є система виклику лікаря додому. Адже, прийшовши до поліклініки, такі пацієнти можуть піддати ризику здоров’я інших дітей, які прийшли чи то на профілактичний огляд, чи вже одужують", – зазначає головний медик міста.

Однак він також додає, що якщо вже батьки звернулися до поліклініки, то своє право варто було реалізувати.

"Якщо вони вже прийшли, то не треба слухати працівників реєстратури, які по суті є диспетчерами, а іти чи до завідувача відділення, чи до керівництва закладу. У поліклініці принаймні могли перенаправити дитину до дитячої лікарні, адже по суті педіатр у поліклініці може тільки послухати та оглянути пацієнта, а більш складні дослідження проводять у лікарні", – зауважує Олег Стадник.

У разі виникнення проблем у медичних установах чиновник радить звертатися безпосередньо до департаменту. Там, як він запевняє, вивчають кожен випадок.

Поділитись

Коментарі

Вгору