Міській владі, як власнику КП "Черкасиелектротранс", пропонують ввести у тролейбусах проїзний квиток і встановити його вартість, як це є, наприклад, у Житомирі. Відповідну петицію зареєстрували на сайті Черкаської міської ради.
За словами автора петиції, в Житомирі вартість проїзного на 30 днів відповідає ціні тридцяти поїздок у тролейбусі. А проїзний на 90 днів коштує як 83,3 поїздки, бо пасажир платить наперед і оптом.
- По-перше, це гарантуватиме тролейбусному парку щомісячну стабільну суму доходу, бо людям буде простіше один раз заплатити і не переживати визначений термін часу. По-друге, люди не будуть старатися (як у радянські часи не прокомпостувати квиток) проїхати "на шару", тобто "зайцем", а сіли і їдуть з чистою совістю. По-третє, це збереже нерви як пасажирів, так і контролерів, бо зрозуміло ж, що мета пасажира - не заплатити, а мета контролера - заробити більше коштів для підприємства. З часом кількість придбаних проїзних при такій ціні майже зрівняється з кількістю пасажирів, що перевозять тролейбуси (за виключенням пільгових категорій і немісцевих), - зазначає автор.
Підтримати петицію можна ТУТ.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Черкаській міськраді розповіли, як пройшли перші дні впровадження електронної оплати за проїзд
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram
Пропозиція повернутися до проїзних квитків, як у вісімдесяті – досить норм. А от інтонація даної замітки – жах! Невже автор словами:”мета пасажира – не заплатити” так виказує свою неповагу до земляків? Чи то у нього з власного досвіду?
Мета пасажира – доіхати до місця призначення вчасно і безпечно.
за це він платить кошти.