На маршруті №4 у Черкасах одночасно працюють два перевізники - один легальний, інший без дозволу.
Про це у коментарі журналісту Про все розповів директор департаменту дорожньо-транспортної інфраструктури Сергій Отрешко.
За його словами, 24 грудня 2024 року переможцем конкурсу на маршруті №4 став ТОВ "Епітранс". Проте попередній перевізник "Медіт-сервіс" не погодився з результатами і почав судову тяганину.
"Перевізник, який не виграв конкурс, продовжує виводити свої автобуси на маршрут №4, одночасно із переможцем конкурсу. Тож там наразі їздить не 8, а 16 автобусів - 8 легальних і 8 нелегальних", - зазначив Отрешко.
Схожа ситуація незабаром може відбутися і на маршруті №22.
"На жаль, законних важелів впливу у Черкаської міської ради на нелегальних перевізників немає, тому ми звернулись до Укртрансбезпеки, яка є єдиним органом в державі, що має право накладати на нелегальних перевізників штрафні санкції і позбавляти їх ліцензії. Наразі, чекаємо на її реакцію", - пояснює Сергій Отрешко.
Аби місто отримало контроль за пасажирськими перевезеннями, і вони стали більш якісними, необхідно збільшити конкуренцію у цій сфері. Для цього планується долучати до участі в конкурсах якомога більшу кількість перевізників з усієї України.
Попередньо, нова маршрутна сітка у Черкасах має з’явитися вже влітку 2025 року. Тоді і будуть оголошуватися конкурси на нові маршрути, де будуть нові, ті, що відповідають умовам сучасності, вимоги до якості і кількості автобусів, графіків, електронного квитка тощо.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Черкасах на маршрутах курсує на 40 автобусів менше від необхідного
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram
Оце так влада , язик в дупу , а на вулицях безлад , то навіщо вона потрібна