У Черкасах МХП організував масштабний сімейний фестиваль

04 жовтня 2021, 16:39

У суботу в черкаській Долині Троянд вирував усіма фарбами високих емоцій фестиваль „My Family Fest“. Організатори — "МХП-Громаді" разом із ГО "Українська сімейна фундація" визначили його як освітньо-культурний захід, який мав стати цікавим для всієї сім’ї. Загалом гостей чекали різноманітні локації, що уособлювали сталі сімейні цінності "My Family Fest", відвідало близько трьох тисяч осіб. Для участі в фестивалі зареєструвалось близько 500 родин.

Кошти на фестиваль "My Family Fest" було зібрано шляхом продажу логотипу "Наша Ряба": 20 цифрових копій логотипу виставили на продаж на найбільшій у світі криптовалютній біржі "Binance". Таким чином було зібрано 160 000 грн, до яких компанія додала ще 240 000 грн. За рішенням Голови правління МХП Юрія Косюка, 400 000 грн передали громадській організації "Українська сімейна фундація", яка організовує активне та змістовне сімейне дозвілля, мотивує родини спілкуватися щиро й відкрито.

Фестиваль подарував його гостям та учасникам можливість позмагатись в родинних змаганнях, намалювати карту сімейних цінностей, зробити власноруч приємний подарунок своїм членам сім’ї, взяти участь у душевних розмовах "Щиро про таємне", а ще насолодитись душевною концертною програмою та подивитись сімейне кіно просто неба "Пекельна хоругва, або Козацьке Різдво".

Бонусом "My Family Fest" стало пригощання смаколиками від ТМ "Наша Ряба". "МХП-Громаді" вкотре продемонстрував підтримку екологічних ініціатив під час проведення заходів, до яких є причетним. Тож одноразовий посуд, який використовували на цьому фесті, був таким, що швидко розкладається на безпечні сполуки, які не шкодять довкіллю.

Учасники заходу мали чудову мотивацію, яка спонукала встигнути обійти всі представлені локації. Так, за пройдені три, вони мали змогу отримали смачний обід, а за усі решта – взяти участь у розіграші призів, серед яких похід в один з черкаських ресторанів, театр чи участь у фотосесії тощо.

Як підкреслив заступник Голови правління МХП з корпоративної соціальної відповідальності Ігор Лещенко, компанія МХП зацікавлена у підтримці різноманітних заходів для зміцнення інституту сім’ї в Україні та утвердженні традиційних сімейних цінностей. Адже сім’я – це основа для виховання свідомих, проактивних українців, які зможуть впливати на розвиток громадянського суспільства в нашій державі.

- Формат проведення масових заходів для всієї родини – найуспішніший у цьому сезоні, адже "My Family Fest" у Черкасах організовано із залученням найпопулярніших торгових марок МХП, зокрема ТМ "Наша Ряба" та "Бащинський", а також за участі Фонду "МХП – Громаді". Це надзвичайно важливо для компанії "МХП". Адже сім’я — це та цільова аудиторія, для кого і працюють всі підприємства нашого холдингу, — наголосив Ігор Лещенко.

За словами засновниці Української сімейної фундації Марії Єгоркіної, фестиваль дійсно видався теплим та родинним.

- Це сімейний фестиваль, ми з чоловіком розробляли його ідею. Локації представляли взаєморозуміння, турботу, любов, радість, мудрість. Наприклад, на локації любові й радості родини робили подарунки своїми руками. На тренінгах навчались планувати щасливе майбутнє своєї сім’ї. А на локації "Дерево спогадів" разом згадували найсвітліші щасливі моменти родинного життя,— пояснила співорганізаторка фестивалю Марія Єгоркіна.

Те, що фестивальний простір дійсно об’єднав людей, не має сумнівів і практичний психолог Тетяна Бойко. Вона прочитала змістовну лекцію на предмет сімейних цінностей та переконує, що провести увесь день з родиною, в наш час з його шаленим темпом, просто чудово.

Довідково: МХП — вертикально інтегрований холдинг, лідер української аграрної індустрії з акціонерним капіталом і зарубіжними виробничими активами в Південно-Східній Європі. Це компанія, яка об’єднує понад 40 підприємств та 32 тисячі співробітників як в Україні, так і за кордоном. Підтримку громад, де представлені потужності холдингу,  МХП здійснює через проекти корпоративно-соціальної відповідальності Фонду "МХП - Громаді". Холдинг створений задля трансформації життя людей в регіонах. Місія фонду – допомагати організовуватись людям та громадам для вирішення їх соціальних, економічних та екологічних проблем у близько 560 населених пунктах 14 областей України. Понад 200 млн грн Фонд "МХП - Громаді" спрямував торік на реалізацію соціальних ініціатив у селах та малих містах.  

МХП володіє успішними впізнаваними брендами "Наша Ряба", "Qualiko", "Ukrainian Chicken", "Kurator", "Легко!", "Бащинський", "М’ясомаркет" та інші. Продукції компанії довіряють у понад 80 країнах світу.



Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору