Сьогодні в приміщенні Черкаської міськради відбулась нарада, на якій обговорювалося питання впровадження транспортної реформи в обласному центрі. Свої власні напрацювання презентували три компанії.
Зокрема, власну розробку, вже відому черкащанам як Mapamagic, представила ІТ-компанія E-creative.
- Наш проект надає можливість відслідковувати громадський транспорт в режимі реального часу, як перевізникам так і пасажирам. Перевізник матиме можливість слідкувати за власними транспортними засобами без доступу до даних інших перевізників. У той же час Департамент ЖКГ матиме доступ до всієї інформації. Пасажири можуть слідкувати за маршрутами автобусів через мобільний додаток або безпосередньо через браузер, - зазначила представник компанії Валерія Яковенко.
За її словами, особливістю запропонованої послуги є те, що її нададуть місту в безоплатне користування на 5 років. Але це стосується лише програмного забезпечення Mapamagic. Стосовно інших аспектів впровадження, то потрібно буде вести діалог з замовником.
Власний проект презентувала і компанія «ІВА Україна», представник якої Сергій Байбара розповів, що наразі ці послуги надаються компанією в Мінську та Гомелі. На території України система ще не використовувалась.
- Наша система включає три складові. Це оперативний диспетчерський контроль за транспортними засобами перевізників, інформування пасажирів про рух транспорту та їх прибуття на зупинки, а також забезпечення електронної оплати проїзда, - зазначає Сергій Байбара.
Свою розробку, яка вже діє в Тернополі, представила компанія «Системний зв’язок». Фактично запропоновані ними послуги ідентичні послугам попередньої компанії, з тією лише різницею, що «Системний зв’язок» пропонує поступовий перехід з системи оплати через кондукторів на безкондукторну систему.
Вони також обіцяють, що впроваджена ними система забезпечуватиме оперативний зв’язок між диспетчерами та водіями, інформуватиме пасажирів, демонструватиме карту маршрутів та час прибуття на зупинки.
- Обізнаний пасажир – щасливий пасажир, - зауважив представник компанії Віталій Васильків, вказавши, що питання інформування пасажирів про рух громадського транспорту навіть не обговорюється, а автоматично включене в перелік запропонованих послуг.
При цьому і представник ІВА Україна, і представник «Системного зв’язку» впевнені, що місту насамперед треба визначитись із напрямком реформування транспортної системи та пасажироперевезень, а вже потім обирати найбільш оптимальні системи для цього.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram