Тепер чат-бот допомагатиме черкащанам зорієнтуватися в послугах міграційної служби

08 квітня 2019, 20:54

Тепер чат-бот допомагатиме черкащанам зорієнтуватися в послугах міграційної служби

В управлінні ДМС України в Черкаській області випробували чат-бота, який “супроводжує” клієнта від етапу консультації і до фактичного отримання адміністративної послуги.

Відстежувати готовність паспорта легко – у цьому переконався Володимир, житель міста Звенигородка. Він одним із перших заходився тестувати новий онлайн-сервіс міграційної служби – чат-бот. Починаючи від переліку необхідних документів та закінчуючи повідомленням про готовність ID-картки, дізнався, як то кажуть, не виходячи з дому. Спілкувався з чат-ботом через Viber, оскільки переважно користується цим месенджером.

Свій паспорт-книжечку за бажанням вирішив змінити на ID-картку. За 10 робочих днів отримав готовий документ у Звенигородському РВ УДМС України в Черкаській області. Володимир позитивно оцінює роботу онлайн-сервісів у державних установах на кшталт чат-бота ДМС. Віртуальний радник «супроводжує» від етапу консультації і до фактичного отримання адміністративної послуги. Чоловік каже, що однозначно радитиме друзям та знайомим чат-бота, якого успішно випробувано особисто.

Хоч запровадження ID-карток в Україні – тривалий процес, але щодня кількість охочих змінити паспорт громадянина України зразка 1994 року на біометричний документ у формі картки на Черкащині збільшується.

За інформацією прес-служби Управління ДМС у Черкаській області

Читайте такожЧеркаський школяр отримав першу ID-карту.

Вгору