Страховики збільшили обсяг виплат клієнтам Черкащини на 168%

16 листопада 2015, 12:38

DSC09449

За результатами 9 місяців цього року Акціонерна страхова компанія «ІНГО Україна» зібрала на Черкащині 3,58 млн страхових премій, що на 8% більше в порівнянні з 9 місяцями минулого року. Виплати страхових відшкодувань клієнтам в області за цей же період склали 2,61 млн грн, що на 168% більше порівняно з аналогічним періодом 2014 року.

Про це під час прес-конференції повідомив журналістам новий директор філії компанії у м. Черкаси Євген Соколовський.

АСК «ІНГО Україна» відповідно до рейтингу Insurance TOP за результатами першого півріччя 2015 року посіла перше місце серед українських страхових компаній за обсягами виплат клієнтам: 309 млн грн.

За результатами 9 місяців 2015 року АСК «ІНГО Україна» виплатила клієнтам 377,4 млн грн. страхових відшкодувань, що на 80% більше порівняно з аналогічним періодом 2014 року. Збір страхових платежів компанії у січні-вересні 2015 року склав 576,9 млн грн. – на 32,3% більше порівняно з 9 місяцями 2014 року.

Нещодавно у Черкаській філії відбулося повне перезавантаження. Компанія повністю оновила свою команду в регіоні. А на днях журналістам представили нового директора АСК «ІНГО Україна» в Черкасах Євгена Соколовського.

- «ІНГО Україна» в Черкаському регіоні працює майже 20 років. За цей час філія напрацювала досить гарну клієнтську базу та портфель страхових продуктів. З оновленою командою наші плани на майбутнє - не лише втримати вже напрацьований рівень, але й наростити клієнтську базу. Страхова компанія переходить на новий рівень роботи, - зазначив новопризначений керівник.

KKI_008609_00311_t250w

За словами члена Правління компанії Віктора Шевченка, нова команда черкаської філії здатна забезпечити якісне обслуговування клієнтів, а сам регіон є досить привабливим для розвитку страхових послуг.

- Це центр України, тут є і промисловість, і сільське господарство. Це цікавий та активний регіон з високим потенціалом для розвитку і серед приватних клієнтів, для яких ми будемо і надалі розвивати роздрібні страхові продукти, і серед корпоративного бізнесу, якому ми готові пропонувати страхування майнових ризиків, вантажів, медичне страхування тощо, - повідомив Віктор Шевченко.

 

Як зазначив заступник голови правління компанії Ігор Філіпенко, страхування сьогодні стає дедалі популярнішим в Україні. Громадяни все частіше користуються послугами страхових компаній не лише для придбання обов’язкової “автоцивілки” чи укладення договору КАСКО. Люди починають цікавитися і страхуванням свого здоров’я.

Filipenko

- Є клієнти, які свідомо, без кредитів, страхують своє авто. Ми також пропонуємо людям страхувати своє здоров’я. На жаль, українці ще не усвідомлюють, що їхнє здоров’я набагато важливіше, ніж шматок металу. Для пересічного громадянина покі що матеріальні цінності є важливішими за все інше. Але прогрес у цьому напрямку все ж є. Все частіше страхування приватних осіб відбувається не в рамках корпоративного бізнесу (коли страхує роботодавець), а з власної ініціативи. Інколи ми спостерігаємо, як до нас приходять страхуватися всією родиною. Сьогодні є небагато страхових компаній, які можуть надавати страховий захист по добровільному медичному страхуванню приватним особам. Наша компанія готова запропонувати своїм клієнтам таку послугу, - інформував Ігор Філіпенко.

Незважаючи на складну ситуацію в Україні у наступному році АСК «ІНГО Україна» буде динамічно розвиватися для того, щоб зробити страхування більш зручним для своїх клієнтів.

- Ми плануємо виділити ресурси, щоб планомірно розвиватися у наступному році. Підходи компанії до організації діяльності, цільові задачі та показники, які ми перед собою ставили та план антикризових заходів, які ми планували задовго до виникнення економічних проблем в країні, дозволили нам і в минулий період досягти гарних результатів, і в поточному році сформувати відповідний рівень прибутковості, забезпечивши ліквідність та платоспроможність компанії, - сказав Віктор Шевченко. - Основні проекти, які ми плануємо запровадити впродовж 3 років, – це створення цифрового офісу для роботи з клієнтами в електронному просторі. Ми хочемо зробити страхування ще більш зручним для людей - щоб клієнт міг зайти в особистий кабінет у мережі, подивитися діючі договори страхування, зробити пролонгацію тощо, щоб йому не обов’зково потрібно було витрачати свій час і йти до нашого офісу.

Поділитись

Коментарі

Вгору