Приват24 буде телефонувати клієнтам, які не отримали пароль для входу

23 червня 2014, 09:18

Найпопулярніший український Інтернет-банк Приват24 запустив автоматичну авторизацію користувачів за допомогою телефону. Ця функція дозволить клієнтам отримати доступ до свого акаунта, якщо не надійшов SMS-пароль або не доступні інші способи входу.

Про це повідомляє прес-служба ПриватБанку.

- Тепер зайти в Інтернет-банк можна в будь-якій ситуації, навіть якщо надісланий банком SMS-пароль не надійшов клієнту (наприклад, у роумінгу), – говорить заступник Голови Правління ПриватБанку Олександр Вітязь. – А наприкінці 2014 р. Приват24 стане першим у світі Інтернет-банком, що зможе впізнавати своїх коритувачів за голосом.

Як зазначають у банку, Приват24 автоматично телефонує клієнту, якщо протягом 90 секунд не введено одноразовий безпечний пароль входу.

Приват24 – найпопулярніший Інтернет-банк в Україні та один із найбільших у Східній Європі; доступний фізичним особам і корпоративним клієнтам України, Росії, Латвії, Грузії та низки країн ЄС. Загальна кількість клієнтів Приват24 становить 3,9 мільйона. Понад 2,3 мільйона клієнтів установили мобільний платіжний додаток Privat24. Щодня в Приват24 здійснюється понад 700 тисяч операцій і реєструється 12 тисяч нових користувачів.

Вгору