Поширені питання черкащан щодо електропостачання

13 березня 2020, 11:31

Уже більше року минуло з моменту відокремлення електропостачальників від операторів системи розподілу, але у наших споживачів й досі виникають непорозуміння: «навіщо і кому це потрібно?», «в яких випадках до кого звертатися?», «що робити, щоб не виникало жодних проблем з електропостачанням?»

Тож, спробуємо надати відповіді на запитання, які найчастіше задають наші споживачі.

Навіщо і кому це потрібно?

З початку 2019 року запрацював новий ринок електроенергії, який передбачає поділ компаній за напрямками розподілу та постачання. Відтоді ТОВ «Черкасиергозбут» виконує функції постачальника універсальної послуги для побутових та малих непобутових споживачів Черкаської області та є постачальником електричної електроенергії за вільними цінами для інших споживачів. Компанія-розподільник ПАТ «Черкасиобленерго» забезпечує обслуговування електромереж, а також систем обліку електричної енергії.

Щодо того, кому це потрібно: в першу чергу, це потрібно самим споживачам. Оскільки після реформи ринку вони мають змогу вільно обирати собі електропостачальника. Це дозволяє позбавитися монополії і стимулювати компанії, що забезпечують постачання електричної енергії, до зниження ціни на неї.

У яких випадках до кого звертатись?

Якщо у Вас виникли питання щодо:

- Нарахування за спожиту електроенергію, виставлення рахунків — звертайтесь до ТОВ «Черкасиенергозбут», а саме, до Вашого центру обслуговування споживачів, інформаційно-консультаційного центру та кол-центру.

- Приєднання до електромереж, аварійні чи планові відключення, передачу показників електролічильника, обслуговування електромереж та приладів обліку — звертайтесь до ПрАТ «Черкасиобленерго», а саме, до Вашого району електричних мереж, інформаційно-консультаційного центру та кол-центру.

Що робити, щоб не виникало непорозумінь з електропостачанням?

По-перше, використовуйте електроенергію свідомо і відповідально.

По-друге, не забувайте щомісяця передавати покази свого лічильника електричної енергії.

По-третє, вчасно сплачуйте рахунки за спожиту електроенергію.

Якщо у вас виникнуть питання чи непорозуміння, то наші фахівці та фахівці ПАТ «Черкасиобленерго» завжди зможуть надати Вам вичерпані консультації.

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору