Платитимуть за кілометр пробігу: у Черкасах хочуть змінити правила “гри” з перевізниками

26 лютого 2024, 09:28

У Черкасах розмірковують над тим, аби змінити підхід до транспортної системи перевезення населення.

Про це розповів директор Департаменту дорожньо-транспортної інфраструктури та екології ЧМР Сергій Отрешко, пише Вичерпно.

Фахівець стверджує, що найближчим часом депутатам Черкаської міської ради запропонують виділити певну суму коштів на правильне та повноцінне обстеження чинної мережі й пасажиропотоків, які змінилися протягом попередніх років. Востаннє така процедура відбувалася в Черкасах ще за часів СРСР.

Відтак на підставі проведеного обстеження в місті планують:

  • зрозуміти, наскільки оптимально побудовані маршрути (адже всі автобусні перевізники заїжджають хоча б на два квартали бульвару Шевченка задля того, аби взяти пасажирів й отримати кошти, але не з тією метою, щоб перевезти людину до назначеного пункту найзручнішим шляхом);
  • визначити, наскільки багато в Черкасах дублюється маршрутів автобусів і тролейбусів, адже це є недоцільним. Відтак відомо, що наразі більшу частину пільговиків перевозять тролейбуси (47 категорій населення) й лише сім категорій лишається для автобусних перевізників, які мають можливість перевозити таке населення з обмеженою кількістю місць (перевізник має право брати водночас лише двох пільгових пасажирів).

Наслідком такого обстеження буде запровадження нової маршрутної сітки автобусів у місті Черкаси, що дасть можливість уникнути незрозумілих ситуацій з валідацією й перейти до оплати перевізникам за кілометр пробігу.

«Існує певний законодавчий механізм, який це регулює й ми маємо успішний досвід в інших містах, наприклад, Чернігові. Луцьк планує працювати за такою системою. Ми також схильні до цієї ідеї, адже завдяки цьому для будь-якого перевізника вже не матиме значення, як рухатися - бульваром Шевченка чи іншою вулицею, яка менша з погляду пасажиропотоку, проте там є мешканці, які потребують перевезень. Це амбітний план, який ми спробуємо реалізувати цьогоріч й розвантажити центр міста для тролейбусів, що буде як екологічно, так й справедливо з огляду на розподіл коштів», - розповідає Сергій Отрешко.

Обстеження буде проводити переможець конкурсних торгів тендеру - обов’язково науковий заклад, університет. Ця установа повинна буде розуміти всі нюанси та практично контролювати, скільки людей заходять та виходять на конкретних зупинках. Опісля цього професіонали представлять програмний продукт, який дозволить онлайн відстежувати транспорт та змінювати інтервал руху залежно від його популярності серед населення Черкас.

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись

Коментарі

Олег :

Хто Вам сказав, чи у якому НПА зазначено, що перевізник має право брати двох пільговиків?
Не вводьте людей в оману!!!

Вгору