
Відтепер швидко та в будь-який час доби, без дзвінків та очікування, черкащани можуть передавати показники лічильників за допомогою Telegram. Про це повідомляють у пресслужбі Черкаської ТЕЦ.
Як скористатися цим сервісом:
- Встановіть додаток Telegram на телефон та пройдіть реєстрацію (якщо не зареєстровані);
- Збережіть номер +38 (050)-490-81-02 в контакти;
- Месенджер Черкаської ТЕЦ впізнаєте по нашому логотипу;
- Надішліть повідомлення на Telegram. У тексті повідомлення необхідно вказати: номер особового рахунку, ПІБ, адресу, показник лічильника та місце встановлення лічильника (кухня/ванна).
За допомогою застосунку можна передати показання квартирних лічильників гарячої води та/або тепла по одному або декількох особових рахунках.
Водночас прийом показників через мобільний додаток Viber не здійснюватиметься.
Щоб передати показання квартирних приладів обліку споживачі також можуть скористатися іншими сервісами підприємства, а саме:
➡залишити голосове повідомлення на автовідповідач за допомогою послуги «Голосова пошта» (0472) 31-96-90;
➡відправити показники на електронну пошту: poktec@ukr.net;
➡скористайтесь онлайн-сервісом «Особистий кабінет» на нашому офіційному сайті: https://cabinet.khimvolokno.com.ua/wb4tecls/login/auth
➡за телефонами: (0472)31-96-90; Lifecell +38(093)170-34-73; Vodafone +38(050)464-21-60 // +38(095)276-41-60; Київстар +38(067)57-47-496 // +38(067)577-48-39;
➡вкинути листівку у поштову скриньку підприємства.
Нагадаємо, що для належного обліку спожитих послуг споживачі повинні щомісяця, з 20 до 30 (31) числа, передавати показники квартирних засобів обліку.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram
Непрацює то лайно, зареєструватись неможливо
У вас що підпільна фірма чи ви в партизанах що до вас неможливо дозвонитися трубки не берете? Будемо шукати вашого хазяїна не в Черкасах а в Києві і жалітися що його працівники в робочий час зайняті своїми особистими проблемами тому що не відповідають на дзвінки жителів міста Черкаси по жодному телефону навіть в той час коли немає повітряної тривоги.
Також по додатку в телеграмі не продивляєтесь інформацію де надаються показники лічильника. Відсутні відмітки що повідомлення прочитане.
Враження що ви працюєте для орків а не для черкащан.
Дозвонитися неможливо.В особистий кабінет зайти не вдається. В Telegram інформація передачі показників не приймається вами.Раніше по Вайбер, щось та приймалося. Квитанції на оплату приходять запізно, за жовтень 2022р., отримав 20-го числа!
Дозвонитися неможливо.В особистий кабінет зайти не вдається. Платіжки на оплату приходять з помилками уже другий місяць. Що це за нова програма, яка робить помилки в нарахованні.