Передавати показники можна через Telegram: у Черкаській ТЕЦ більше не прийматимуть повідомлення у Viber

17 квітня 2022, 17:13

Відтепер швидко та в будь-який час доби, без дзвінків та очікування, черкащани можуть передавати показники лічильників за допомогою Telegram. Про це повідомляють у пресслужбі Черкаської ТЕЦ.

Як скористатися цим сервісом:

  1. Встановіть додаток Telegram на телефон та пройдіть реєстрацію (якщо не зареєстровані);
  2. Збережіть номер +38 (050)-490-81-02 в контакти;
  3. Месенджер Черкаської ТЕЦ впізнаєте по нашому логотипу;
  4. Надішліть повідомлення на Telegram. У тексті повідомлення необхідно вказати: номер особового рахунку, ПІБ, адресу, показник лічильника та місце встановлення лічильника (кухня/ванна).

За допомогою застосунку можна передати показання квартирних лічильників гарячої води та/або тепла по одному або декількох особових рахунках.

Водночас прийом показників через мобільний додаток Viber не здійснюватиметься.

Щоб передати показання квартирних приладів обліку споживачі також можуть скористатися іншими сервісами підприємства, а саме:

➡залишити голосове повідомлення на автовідповідач за допомогою послуги «Голосова пошта» (0472) 31-96-90;

➡відправити показники на електронну пошту: poktec@ukr.net;

➡скористайтесь онлайн-сервісом «Особистий кабінет» на нашому офіційному сайті: https://cabinet.khimvolokno.com.ua/wb4tecls/login/auth

➡за телефонами: (0472)31-96-90; Lifecell +38(093)170-34-73; Vodafone +38(050)464-21-60 // +38(095)276-41-60; Київстар +38(067)57-47-496 // +38(067)577-48-39;

➡вкинути листівку у поштову скриньку підприємства.

Нагадаємо, що для належного обліку спожитих послуг споживачі повинні щомісяця, з 20 до 30 (31) числа, передавати показники квартирних засобів обліку.

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись

Коментарі

Руслан :

Непрацює то лайно, зареєструватись неможливо

Лідія :

У вас що підпільна фірма чи ви в партизанах що до вас неможливо дозвонитися трубки не берете? Будемо шукати вашого хазяїна не в Черкасах а в Києві і жалітися що його працівники в робочий час зайняті своїми особистими проблемами тому що не відповідають на дзвінки жителів міста Черкаси по жодному телефону навіть в той час коли немає повітряної тривоги.

Лідія :

Також по додатку в телеграмі не продивляєтесь інформацію де надаються показники лічильника. Відсутні відмітки що повідомлення прочитане.

Лідія :

Враження що ви працюєте для орків а не для черкащан.

Петренко+А.О. :

Дозвонитися неможливо.В особистий кабінет зайти не вдається. В Telegram інформація передачі показників не приймається вами.Раніше по Вайбер, щось та приймалося. Квитанції на оплату приходять запізно, за жовтень 2022р., отримав 20-го числа!

Ірина :

Дозвонитися неможливо.В особистий кабінет зайти не вдається. Платіжки на оплату приходять з помилками уже другий місяць. Що це за нова програма, яка робить помилки в нарахованні.

Вгору