ПАТ “Черкасиобленерго” обмежує прийом громадян та рекомендує споживачам користуватися дистанційними сервісами

17 березня 2020, 13:02

Постановою Кабінету Міністрів від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» введено всеукраїнський карантин. Тому із 17 березня до 3 квітня ПАТ «Черкасиобленерго»ТИМЧАСОВО припиняє прийом громадян. Товариство радить споживачам надавати перевагу дистанційним сервісам і відкласти візити до центрів обслуговування, уникаючи скупчень людей.

ПАТ «Черкасиобленерго» звертається до споживачів електроенергії з наполегливим проханням обмежити відвідання підрозділів підприємства та скористатися для вирішення своїх питань онлайн-сервісами Товариства або зателефонувавши до інформаційно-консультаційного центру (0472) 37-95-10; 37-44-90; 37-28-56; 33-57-44 чи кол-центру Товариства (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (067) 690-48-48, (050) 434-87-87.

Безліч послуг уже сьогодні можна отримати дистанційно, зокрема, консультації щодо роботи лічильників, якості електропостачання, збільшення договірної потужності тощо.

Передавати покази лічильника можна:

  • через особистий кабінет споживача на сайті ПАТ «Черкасиобленерго»
  • за телефонами кол-центру;
  • за допомогою Viber;

Також нагадуємо, що на сайті Товариства діють кабінети побутового та юридичного споживача. За допомогою кабінету юридичного споживача Ви можете:

  • надати звіт в електронній формі;
  • переглядати кількість спожитої електроенергії;
  • переглядати історію споживання електроенергії;
  • переглядати помісячний баланс розрахунків та ін.

У побутовому кабінеті Ви можете дізнатися інформацію про кількість спожитих кВт/год за місяць; тариф на електроенергію, який діє для побутового споживача станом на сьогодні, та заповнити форму передачі показів лічильника тощо.

Телефони центрів, які здійснюють консультації споживачів у районах електричних мереж, можна дізнатися ТУТ.

У випадку будь-якого ризику для здоров’я співробітників, керівництво Товариства залишає за собою право вносити корективи в режим роботи підрозділів.  Просимо вибачення за тимчасові незручності та сподіваємося на ваше розуміння!

За інформацією сайту ПАТ " Черкасиобленерго"

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору