Свою нову пародію Володимир Остапчук присвятив усім, хто родом з 90-х. Про це пише "РБК Україна".
Після успішних пародій на пісні Насті Камеснких і Maruv Остапчук "взявся" за творчість групи "Время и Стекло". Телеведучий по-своєму обіграв новий хіт колективу – пісню "Дим". У виконанні Володимира пісня називається "Дім".
У новій композиції Остапчук обіграв один з головних трендів 2019 року – ностальгію. У пародії Володимир згадує дитинство і юність і жартує над сучасністю, проводячи паралелі між минулим і тим, чим сьогодні живуть молоді люди. У кадрі з'являлися атрибути, які ознаменували епоху 90-х: улюблена гра всіх дітей – тетріс, касетний плеєр та величезні навушники, фотоальбоми, телевізор "Берізка", канал УТ-1 і, звичайно ж, килим на стіні. Прозвучали також імена зірок, які були у всіх на слуху: Шевченко і Ребров, а також головний хіт того часу "Шикидим". Своїми влучними жартами Володимир іронізує всі сучасні тренди і те, як змінився світ за останні 20 років. Його легкий гумор змусить сміятися над кожним рядком нової пародії.
Кожен, чиє дитинство проходило в 90-х, подивившись "Дім", гарантовано впізнає себе у хлопцях, які грають у футбол у дворі, знову почує мамине фірмове "Пора додому!" й дізнається типовий інтер'єр в стінах маленької хрущовки. Володимир Остапчук з гумором згадує безтурботне дитинство з кнопковим телефоном, без Google та Instagram, за яким часом ностальгуємо.
- YouTube дивляться діти, казали вони. Ніхто не пам’ятає ні тетріса, ні розмов по чотири секунди, а "Шикидим" взагалі для них герой якоїсь японської гри. Ти для них старий, Остапчук. До речі, у нашої версії на пісню "Время и стекло" є побічний ефект - вам раптом захочеться додому. Тому після перегляду сміливо дзвоніть мамам, але не по телефону, а зразу в двері, як казав Кузьма, - прокоментував Остапчук своє відео.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram