Оперативна служба мерії отримала стотисячне звернення від жителя Черкас

10 червня 2014, 17:26

 

Цього тижня «Оперативна служба 1505», що вже п’ятий рік поспіль діє при Черкаській міській раді, оформила ювілейне – стотисячне звернення від жителя нашого міста.

Про це повідомляє прес-служба виконкому Черкаської міської ради.

Як розповів заступник начальника «Оперативної служби 1505» Сергій Маліщук, за роки роботи їх служба суттєво удосконалилась.

– На початку діяльності «Оперативної служби 1505» за добу ми приймали не більше тридцяти звернень та вели журнал обліку звернень вручну. Тоді як сьогодні служба веде електронний облік. Крім цього, отримавши повідомлення про проблему, працівник нашої служби миттєво реагує на виклик, інформуючи відповідного виконавця, який вже безпосередньо виїжджає на місце. Але, аби проконтролювати рівень виконання, працівник нашої служби згодом звертається до жителя, який повідомив про негаразд, аби переконатись, що його питання належним чином вирішене, – розповідає Сергій Дмитрович.

За роки успішної роботи служби городяни зрозуміли переваги від її діяльності: жодне звернення жителя Черкас до «Оперативної служби 1505» не лишається без реагування. До того ж служба працює цілодобово, без вихідних.

Також для зручності наших городян Оперативна служба 1505 об’єднала диспетчерські пункти Соснівської та Придніпровської Служб утримання будинків. Тож черкасцям, будинки яких обслуговують ці два СУБи, аби з’ясувати питання щодо утримання їх житлового фонду, варто зателефонувати до Оперативної служби міськвиконкому.

– Впродовж п’яти років «Оперативна служба 1505» удосконалювала роботу програмного забезпечення. Тож нині ми спілкуємось з нашими громадянами як телефоном (зі стаціонарного варто телефонувати на короткий номер 1505, з мобільного – (050)464-60-60), так і шляхом електронної пошти: [email protected], а також через ICQ 685701266, – відзначив Сергій Маліщук.

За його словами, до Оперативної служби звертаються з різних питань. Але найбільше телефонують, звісно, з комунальних, оскільки це – турбує людей найбільше. Адже наявність водопостачання, опалення, освітлення, робота ліфтів і т.д. – це, насамперед, комфорт, до якого швидко звикаєш і помічаєш відразу, якщо відбувається якийсь збій.

Разом з тим Сергій Маліщук зауважує, що подекуди у соціальних мережах, на форумах доводиться стикатись з повідомленням про якусь невирішену проблему.

– Більше того, дописувачі обурюються, мовляв, чому немає ніякої реакції з боку відповідних служб. Виникає запитання: чому у таких віртуальних скаржників знаходиться час, аби висловити своє незадоволення у всесвітній мережі, але не доходять руки особисто зателефонувати чи написати до Оперативної служби 1505, інформуючи про проблему. Адже в місті – це єдина спеціальна служба, яка оперативно реагує на всі повідомлення громадян, – наголосив Сергій Дмитрович.

Поділитись

Коментарі

Вікторія сказав:

По всих питаннях,яких зверталася до служби-була допомога. Дуже вдячна.

Вгору