Одарич хоче перетворити Черкаси з міста “для машин” у місто “для людей”

08 листопада 2014, 12:40

10520574_781389455260421_2044498437055550119_n

Яскрава передвиборча програма міського голови Сергія Одарича чи реальні плани, які дійсно втілюватимуться в Черкасах? Мер представив на розсуд громади доопрацьований проект містобудівного маніфесту "Черкаси - місто для людей".

10801718_781389435260423_3061970332768603366_n

Про це він повідомив сьогодні, 8 листопада, на своїй сторінці у мережі Фейсбук.

- Уточнені деякі принципи і додано ілюстративний матеріал. Запрошую до обговорення! Головними є дві задачі - змінити ментальність проектувальників/забудовників/власників та залучити до процесу перетворень велику кількість громадян міста, - зазначив Одарич.

10013535_781389535260413_9113652168493868326_n

Користувачі мережі Фейсбук одразу долучилися до обговорення маніфесту. На їхню думку, описано проект непогано, проте основне у цій справі - діяти та реалізовувати заплановане, а не говорити.

10552424_781389491927084_742801294838666943_n

- Описано дуже круто, по всім канонам і правилам, але справа в реалізації, - зазначив Alexander Linnyk.

- Чудова і яскрава передвиборча програма, як і завжди, - написав голова обласного осередку КВУ Максим Михлик.

10368210_781389448593755_6971820154998913305_n

- Якщо вірити, що слово матеріалізується - то це вже перший і важливий крок до втілення задуму у життя. Поки лише проглянув, але перше враження - позитивно! - наголосив Микола Громов.

- Реалізації тут не менше чим на 15 років. Мені здається, що багато людей не погодитсься зі зменшенням швидкості руху приватного авто та зменшення смуг. Зменшення парковок для авто. Це правильні рішення, але потрібно змінювати свідомість людей. Тобто релізувати все інше. Має значення зменшення дорого тоді, коли будуть нормальні дороги, а не як зараз з 2-3 смуг рухатись однією двома завжди маневруючи. При правильний транспортній реформі, як громадського транспорту і велосипедного, так і автомобільного. Коли не будуть "літати" наші маршутки. Коли будуть "кишені" для заїзду автобуса на запунку. Коли водії за правилами дорожнього руху почнуть випускати громадьский транспорт. А от розпачати з зеленої зони - те що треба. Велика кілськість пустих ділянок, які можуть стати парками та скерами. Потрібно тільки обставити та освітлення гарне зробити. Сергію Олеговичу, збирайте голів КСНів і нехай вони Вам винесуть пропозиції, де і як можна обладнати парк(сквер), де він найбільш потрібен для відпочинку жителів мікрорайону, - прокоментував проект Сергій Рудь.

553259_781389858593714_2585908669541528415_n

 

Поділитись

Коментарі

Вгору