Не виходить оплатити проїзд через валідатор: що робити черкасцям, якщо картка потрапила в “чорний список”

07 травня 2024, 14:45

Іноді деякі черкасці не можуть оплатити проїзд у громадському транспорті міста - при прикладанні банківської картки (або іншого пристрою з функцією NFC) до валідаторів з’являється "червоний хрестик".

Причини можуть бути різні: додатковий захист або обмеження інтернет-оплат на самій картці. Проте найпоширеніша причина - картка потрапила до «стоп листа»/«чорного списку»).

Чому картка потрапила у «чорний список»?

При оплаті карткою, якщо на рахунку буде недостатньо коштів для оплати проїзду, пасажир оплатить проїзд у борг, а система автоматично внесе картку до «чорного списку», що може призвести до тимчасових обмежень. Процес списання коштів відбувається автоматично після прикладання картки.

Що робити у такому випадку?

1. Для вилучення з чорного списку необхідно поповнити рахунок на суму, достатню для списання вартості поїздки. Також слід врахувати можливі додаткові комісії згідно з умовами банку.

2. Зателефонуйте на гарячу лінію: 0 800 300 844

3. Надайте оператору перші чотири та останні шість цифр картки (у випадку оплати за допомогою пристрою з функцією NFC слід зазначити це).

4. Після успішного списання коштів оператор знімає обмеження і пасажир може знову користуватися послугами безготівковою оплати.

За повідомленням Smart Ticket Technology

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись

Коментарі

Вгору