На Оборонній кладуть асфальт у багнюку, бо так дешевше?

03 грудня 2015, 13:45

На Черкаському асфальті відмивають не багнюку, а гроші. Про це говорять у місцевому "Автомайдані". Активісти стверджують: дорожній ремонт виконують з порушенням проектної документації. А на Оборонній проводять "браковану" зливову каналізацію. Кому це вигідно – інформує vikka.ua.

Роботи на Оборонній – і в сніг, і в дощ. Не припиняють навіть за метрових в діаметрі калюж. Тут реконструюють зливову каналізацію, потім планують покласти капітальний асфальт.

Роман Ганзевич, активіст ГО "Автомайдан-Черкаси": "Це дуже добре, як буде зроблена дорога об’їзна, люди їздитимуть в Південно-Західний район, на Одеську. Але єдине до чого маємо зауваження – на використання бюджетних коштів".

На роботи виділили 8 мільйонів з міського бюджету. Та протримається свіжий асфальт не довго, кажуть активісти місцевого "Автомайдану". Бо фірма-підрядник дорожнього ремонту порушує вимоги проектної документації.

Сергій Яковенко, голова ГО "Автомайдан-Черкаси": "Якщо по проекту треба викопали 2 м, то викопали 1,3 м. А гроші ті ж самі, що на 2 м. Так же само не робиться піщана присипка, подушка. Бо просто в ґрунт кладуться ці труби і засипаються. Ціна питання – 8 мільйонів, вони знобили робіт на 4 мільйони. 4 поклали собі в карман".

Про те, що гроші можуть піти до "карману", активісти тільки здогадуються. Прямих доказів поки не мають, але кажуть, все наразі свідчить про чиюсь вигоду. Місце "бракованих" робіт показували начальникам відповідних владних структур. Бо саме замовники мають контролювати використання коштів. В управлінні божаться, про проблему неякісного ремонту – ні сном, ні духом.

Андрій Наумчук, директор департаменту ЖКК: "Були там на об’єкті. Звичайно, деякі питання є. Якщо автор проекту підпише, що так теж можна робити і це було з його погодження, значить буде здешевлена вартість виконання робіт і підписана угода, за якою оплачені лише ті, роботи, які реально виконані".

Для оцінення робіт в управлінні кажуть, проведуть нараду та перевірку. За її результатами і визначатимуть подальшу долю ремонту.

Роман Ганзевич, активіст ГО "Автомайдан-Черкаси": "Дотримання проекту може нам гарантувати те, що ця дорога служитиме містянам довгі роки, а не розсиплеться, як часто буває, на 2-3-тій рік".

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору