На мосту через річку Дніпро на автодорозі Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань км 23+068 біля Черкас будівельники підрядної організації ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» в ніч на 22 серпня продовжили роботи з влаштування бетонної монолітної плити – залито бетоном дев’яту прогонову на підході до мосту зі сторони Черкас, повідомляє прес-служба САД в Черкаській області.
Загалом вже забетоновано дев’ять прогонів мосту, які повністю очищені від старого бетонного покриття. Підрядною організацією завершено роботи із армування прогонових будов мосту по правому проїзду. В ніч на 23 серпня роботи з влаштування бетонної монолітної плити продовжаться на підході до мосту зі сторони Золотоноші.
Щоб не створювати незручності для водіїв, керівництвом Служби автомобільних доріг у Черкаській області було прийнято рішення про проведення процесу заливки монолітної бетонної плити на мосту переважно у вечірній та нічний час.
Окрім того, між плитами на мосту 21 серпня змонтовано перший деформаційний шов «Maurer D80» виробництва Німеччини. В ніч на 23 серпня роботи з монтажу деформаційних швів продовжаться, триває встановлення закладних деталей проїжджої частини мосту.
Замінено 11 старих деформованих залізобетонних плит, на мосту продовжуються роботи з піскоструйного очищення металевих поверхонь ферми мосту від старої фарби та іржі, Також проводиться ґрунтування захисних металевих елементів прогонових будов ґрунтом, що наповнений цинком, для їх захисту від корозії. Нині на об’єкті цілодобово у дві зміни працює достатня кількість робітників - близько семидесяти.
На дамбі через річку Дніпро на автодорозі Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань підрядною організацією ТОВ «Трансстроймеханізація», яка виконує її поточний середній ремонт, вже відфрезеровано 8 км проїжджої частини, на 7 км дороги вкладено вирівнюючий шар асфальтобетонного покриття і верхнього шару – на понад 5 км. Проводять роботи із улаштування металевого бар’єрного огородження типу «Євроформат».
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram