На Черкаській ТЕЦ запровадили посилений режим дистанційної роботи

22 серпня 2022, 11:13

Від 20 до 28 серпня включно на Черкаській ТЕЦ запроваджено посилений режим дистанційної роботи, відповідно до наказу Міністерства енергетики України «Про мінімізацію загрози порушення безпеки постачання електричної енергії та природного газу» від 19.08.2022р. № 285.

 Відтак, з 22 серпня прийом громадян в Центрі обслуговування тимчасово призупинено.

Свої звернення до виконавця послуг споживачі можуть направляти: на поштову адресу підприємства: e-mail: cherk_tec@meta.ua.

Відповіді на звернення фахівці здійснюватимуть в електронному або телефонному режимах.

З питань щодо оплати послуг, передачі показників та опломбування/розпломбування квартирних лічильників гарячого водопостачання варто звертатись за телефонами: багатоканальний (0472) 31-96-90; (067) 57-47-496; (067) 57-74-839; (050) 46-42-160; (095) 27-64-160; (093) 17-03-473.

З огляду на ситуацію, на підприємстві наполегливо радять споживачам впродовж зазначеного періоду вирішувати нагальні питання дистанційно.

За інформацією пресслужби Черкаської ТЕЦ

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На Черкаській ТЕЦ – новий керівник

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись

Коментарі

Вгору