За два дні до виборів ГМ "Опора" підбила підсумки того, як в області та в Черкасах проходила передвиборча кампанія. Нинішні перегони відзначилися пригощанням виборців кавою, пивом та відкриттям магазину.
Як розповів координатор ГМ «ОПОРА» в Черкаській області Захар Колісніченко, прямого підкупу виборців в області не зафіксовано.
- По області було тільки два повідомлення про підкуп, але вони не підтвердилися, - запевнив Захар Колісніченко.
Однак, в "Опорі" повідомляють про інші зафіксовані порушення. Наприклад, поширення агітаційної продукції без вихідних даних, а також її розміщення у заборонених місцях.
- Без вихідних відомостей зафіксовані борди та листівки ледве не всіх партій: Блоку Петра Порошенка "Солідарність", Відродження, Партії вільних демоктарів, ВО "Свобода", ВО "Батьківщина", Наш край, - перераховує Захар Колісніченко.
Окрім того, багато агітації розвішували на стовпах та дорожніх знаках. І найчастіше таким незаконним розповсюдженням своїх агітаційних плакатів грішили кандидати від Блоку Петра Порошенка "Солідарність".
Водночас координатор зазначає, що сама агітація за кандидатів та партії розпочалася завчасно.
- Виборчий процес стартував 5 вересня, а біг-борди були вже наприкінці липня. На них або вітали зі святами, або закликали вступити в команду, - каже Захар Колісніченко. - А ближче до вересня політичні сили влаштовували різні заходи, дитячі свята.
Новинкою, принаймні для нашого регіону, кажуть в "Опорі", став старт виборчої кампанії кандидата на міського голову Золотоноші В'ячеслава Осадчого. Свою агітацію він розпочав із відкриттям соціального магазину для малозабезпечених.
Іншою новинкою цьогорічної кампанії "опорівці" називають пригощання виборців пивом та кавою.
- У Смілі кандидат Роман Уколов влаштував свято мікрорайону і пригощав пивом. Інший кандидат від ВО "Черкащани" Нарек Казарян пригощав кавою, - говорить Захар Колісніченко.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram