Минулоріч черкащани найчастіше скаржилися на порушення прав споживачів та санітарне благополуччя

08 березня 2021, 10:59

У 2020 році до Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області надiйшло майже пів тисячі звернень від громадян, інформують в установі.

  Найчастіше черкащани порушували питання про:

  • - захист прав споживачів – 199 (40 %);
  • - екологія та забруднення навколишнього середовища, санітарний стан – 127 (25,5%);
  • - безпечність харчових продуктів та ветеринарну медицину – 85 (17,1%);
  • - ціни – 46 (9,2%);
  • - захист рослин та фітосанітарії – 10 (2%);
  • - діяльність посадових і службових осіб – 2 (0,4%);
  • - інші – 29 (5,8%).

Як у 2020-ому, так і у 2021-ому роках громадяни зверталися до Головного управління Держпродспоживслужби Черкащини щодо якості продуктів та безпечності їх для здоров’я споживача,  загальних вимог до безпечності продукції (в т. ч. інформації про продукцію та її маркування, терміни зберігання, використання харчових добавок, вмісту у харчових продуктах небезпечних забруднювачів, фальсифікації продукції); недобросовісних торговельних методів ведення бізнесу (включаючи рекламу та маркетингову діяльність), порушення норм санітарного законодавства.

Також звернення стосуються проблеми неякісного надання послуг суб’єктами господарювання. Кожна друга скарга викликана відмовою в обміні товару або порушенням прав споживача обслуговуючим персоналом. Повідомлялося про продаж неякісної продукції, особливо харчових продуктів, підвищення цін на лікарські засоби.

Поширеною темою для громадян залишається невідповідність фактичної вартості житлово-комунальних послуг діючим тарифам. Домінуючим у зверненнях, пов’язаних з проблемами екології, залишається питання забруднення повітря та порушення норм санітарного законодавства.

З огляду на введення карантинного режиму, спричиненого коронавірусом COVID-19, особистий прийом громадян було тимчасово призупинено.  У телефонному режимі фахівці управління захисту споживачів   надали 705 консультацій щодо їх прав, визначених діючим законодавством, допомогли  при складанні письмових претензій, заяв до суб’єктів господарювання, поновлення їх споживацьких прав, виявлення умов договорів між громадянами та виконавцями робіт (послуг), що обмежують права споживача тощо.  

Головним управлінням Держпродспоживслужби в Черкаській області запроваджено можливiсть подання письмових звернень громадян з використанням мережi Інтернет:  post@cherk-consumer.gov.ua

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору