“Хочуть закрити все екранами і “Сільпо” написати” – міський голова про зміну фасаду Будинку торгівлі

18 лютого 2020, 11:29

Фото тематичне

Виконавчий комітет проголосував за відмову в розміщенні реклами на фасаді реконструйованого Будинку торгівлі.

Начальник відділу реклами та дизайну міського середовища Андрій Поліщук зазначив, що Будинок торгівлі просить розмістити на фасаді власну назву. У цій частині виконком рішення підтримав.

Натомість у розміщенні на фасаді двох світлодіодних екранів, а також розміщення рекламних вивісок магазина “Сільпо” та фастфуду KFC відмовив.

– Спочатку представники Будинку торгівлі прийшли і кажуть: хочемо зберегти автентичність. Тепер хочуть закрити все екранами і “Сільпо” написати, – обурився міський голова Черкас Анатолій Бондаренко.

Про це йдеться у матеріалі "18000"

Коментарі

Черкащанка сказав:

Ми ж любимо заглядати “за бугор” – то чому не втілити в життя їхній досвід? На фото – шикарно, а як завісять “Сільпо” та “Золотий вік” – буде дійсно дуже не сучасно та гості міста подумають, що у наших архітекторів та дизайнерів немає смаку та стилю. Ще нехай приберуть такий надоїдливий банер “Фокстрот” із дворового фасаду. Повний несмак…

Вгору