ФОПи й наймані працівники, які зазнали збитків через карантин в Україні, вже можуть подавати заявки на отримання одноразової допомоги від держави розміром 8 тисяч гривень.
Про це повідомив прем'єр Денис Шмигаль.
Так, у "Дії" опівночі 14 грудня відкрилася можливість оформити відповідну заяву. За перші десять годин це вже зробили понад 5 тисяч українців.
Заяву для отримання компенсації можна подати до 21 грудня 2020 року включно. Гроші обіцяють виплатити на особистий рахунок до 31 грудня 2020 року.
Для заяви потрібно мати банківський рахунок за стандартом IBAN; бути зареєстрованим у застосунку "Дія"; подати через "Дію" заяву та відповідати критеріям отримання такої допомоги.
Оформлювати заяву можна на порталі "Дія" та у мобільному застосунку.
Алгоритм дій для отримання компенсації на порталі "Дія":
- Зареєструватися чи авторизуватися, якщо вже зареєстровані, у кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису або BankID.
- У розділі "Послуги" слід обрати пункт "Одноразова матеріальна допомога ФОП та найманим працівникам".
- "Дія" автоматично перевірить дані в Реєстрі застрахованих осіб ПФУ і те, чи відповідаєте умовам отримання допомоги.
- Підтвердіть своє поточне місце роботи.
- Введіть номер свого гривневого рахунку у форматі IBAN (отримати гроші можна лише на особистий рахунок).
- Перевірте та надішліть заповнену заяву.
- Алгоритм дій для отримання компенсації у застосунку "Дія":
- Авторизуйтесь через свій "Приват24", Monobank, або BankID НБУ.
- У розділі "Послуги" натисніть "Отримати допомогу".
- "Дія" автоматично перевірить Ваші дані.
- Введіть номер свого гривневого рахунку у форматі IBAN.
Отримати допомогу від держави можуть наймані працівники юридичних осіб або ФОПів, якщо:
- основний КВЕД належить до тих, стосовно яких вжито карантинних заходів;
- організація, у якій ви працюєте, нарахувала ЄСВ за ІІІ квартал 2020 року;
- середня заробітна плата найманого працівника не перевищує 30 тис. грн на місяць за ІІІ квартал;
- найманий працівник не працює за сумісництвом в організації.
Також на "карантинні" 8 тисяч можуть розраховувати ФОПи, якщо:
- станом на 31.10.2020 основний КВЕД віднесено до тих, стосовно яких вжито карантинних заходів;
- займається діяльністю понад 3 місяці;
- сплатив ЄСВ не менше, ніж за три місяці у 2020 році;
- якщо, ви не є одночасно найманим працівником.
Також у "Дії" пояснили, що отримати кваліфікований електронний підпис можна в одного з кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг (за цим посиланням) або в особистому кабінеті "Приват24" чи у відділенні банку. Це також можна зробити у відділеннях МВС та ДПС. Послуга є безкоштовною, як у держструктурах, так і для клієнтів "ПриватБанку".
До слова, кваліфікований електронний підпис потрібен не лише, щоб увійти до кабінету на порталі "Дія", за його допомогою теж можна підписувати електронні документи і обмінюватись ними. Як наголошується, свої дані в жодному разі не можна передавати третім особам.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram