Епідемія грипу дісталась і до уманських ВНЗ

28 січня 2016, 16:28

1

У зв’язку з епідемією грипу студенти УДПУ ім. П. Тичини будуть освоювати дистанційну форму навчання. З 1 по 5 лютого поки в аудиторіях проводять дезінфекцію, студенти, дома під ковдрою, згідно розкладу, опрацьовуватимуть електронні лекції викладачів, пише Вечірня Умань.

В УДПУ видано наказ щодо організації освітнього процесу в умовах зростання захворюваності на грип та ГРВІ.

Як повідомляє прес-центр УДПУ, у наказі, підписаному першим проректором Андрієм Гедзиком, проректора з економічних та господарських питань зобов’язано: запровадити посилений протиепідемічний режим та забезпечити проведення дезінфекції в університеті; забезпечити дотримання необхідного температурного режиму у приміщеннях університету.

Деканам факультетів/директору інституту, керівникам структурних підрозділів поставлено в обов’язки: проводити активну роз'яснювальну роботу серед працівників та здобувачів вищої освіти з питань профілактики гострих респіраторних вірусних інфекцій, дотримання правил особистої гігієни.

Заборонено проведення культурно-масових, розважальних та спортивних заходів на період епідемії грипу.

Згідно наказу освітній процес студентів денної форми з 1 лютого по 6 лютого 2016 року буде організовано з використанням технологій дистанційного навчання. Буде забезпечено широке висвітлення інформації щодо розкладу занять та роботи в системі Мооdlе на сайтах факультетів/ННІ.

Вносяться зміни до графіків освітнього процесу: проходження запланованих з 1.02.2016 практик переноситься на 29 лютого 2016 року – для студентів випускних курсів, на березень-травень 2016 року — для студентів II та III курсів.

Наказ доведено до відома учасників освітнього процесу та працівників університету.

На основі даного наказу видано також розпорядження «Щодо організації навчання», в якому деканів факультетів/директора інституту, завідувачів кафедрами зобов’язано: організувати навчання студентів у період з 1 лютого по 6 лютого 2016 року з використанням технологій дистанційного навчання; розмістити на сайтах факультетів/інституту електронний розклад занять, електронні адреси викладачів для оперативного зв'язку зі студентами; забезпечити наявність лекційного матеріалу в системі Мооdlе.

У розпорядженні наголошується на тому, що тексти лекцій повинні відповідати дидактичним та методичним вимогам: тема, план, висвітлення змісту відповідно до пунктів плану, запитання для контролю і самоконтролю, список використаних джерел. Лекції повинні супроводжуватися презентаціями.

Розпорядженням зобов’язано забезпечити зворотній зв'язок зі студентами через виконання ними завдань, розміщених після кожної опрацьованої лекції, у формі тестів (не менше 15 тестових завдань) або контрольних запитань, які оформляються і подаються для перевірки викладачу окремим файлом. Облік в журналах академічних груп має вестися відповідно до розкладу.

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору