Енергетичний напій «Gladiator» – історія успіху в Україні

08 серпня 2014, 09:45

Безымянный1 (1)

Енергетичний напій «Gladiator» – продукт відомого у світі бренду – The Coca-Cola Company. 

На ринку безалкогольних напоїв України Gladiator з’явився у 2009 році і одразу став популярним серед сучасної молоді. Не минуло й року з дати з’явлення продукту, як лінійку енергетичного напою Gladiator від компанії Coca-Cola в 2010 році розширено форматом 0,5л у ПЕТ- пляшці, а ще через рік – у 2011 році з’являється новий енергетичний смак — Gladiator «Женшень».

Сьогодні в Україні енергетичний напій Gladiator реалізується у металевих баночках об’ємом 0,25 л та в ПЕТ-пляшках об’ємом 0,5 л. Продаж енергетика орієнтований на роздрібну торгівлю: кіоски, невеликі магазини, точки продажу, де споживач може придбати продукт «на ходу». Відмінний смак і демократична ціна напою всього за чотири роки завоювали йому велику армію прихильників.

2011 рік знаменний став знаменним для «Gladiator», адже брендинг енергетичного напою «Gladiator» оригінально інтегровано до популярної комп’ютерної гри Counter-Strike. Чому «Gladiator»? Розробники гри обрали «Gladiator» тому що цей енергетичний напій до смаку людям, які стикаються з численними випробуваннями і не шукають легких шляхів. Людям, які знають, що життя – це сувора боротьба, і впевнено крокують вперед. Формула цього енергетика розроблена спеціально для ефективного поповнення енергії, яка допоможе подолати складні ситуації і завдання, а отже здобувати нові перемоги. Його смак не нагадує жоден конкретний фрукт або ягоду. Будь-який ніжний фруктовий смак абсолютно не відповідає характеру цього енергетика, адже це – «Gladiator».

Поділитись

Коментарі

Вгору