Директорка юридичної клініки ЧНУ розповіла, як визначити неякісну медичну послугу

07 лютого 2022, 17:41

Директорка юридичної клініки ЧНУ ім. Б. Хмельницького, доцентка кафедри інтелектуальної власності та цивільно-правових дисциплін Олена Кульбашна відповіла на питання радіослухачів, що робити, коли вам надали неякісну медичну послугу, як її визначити та як захистити свої права.

«Перед тим, як ви звертаєтесь за медичною послугою, визначіться: в державну чи приватну клініку. Державні всі ліцензовані. Приватні є різні. Зараз у відкритому доступі є інформація, чи зареєстроване це підприємство. І подивіться класифікацію видів економічної діяльності. Я перевірила дві приватні клініки у Черкасах. Одна має всю документацію, ліцензію Міністерства охорони здоров’я, і класифікація – «лікарська практика». Друга клініка, дуже відома, має КВЕД – «оренда приміщень». Тобто, претензію ви зможете висунути лише лікарю, який надав послугу, - розповідає Олена Анатоліївна.

На жаль, люди не наполягають, щоб їм надали виписку із попереднім діагнозом, проведеним лікуванням та остаточним діагнозом. Неякісну послугу дуже легко можна визначити: погіршення стану здоров’я. Перед лікуванням потрібно запитувати, чи дадуть виписку і поставлять діагноз. Щоб був документ про факт лікування. Не просто чек. Якщо вам щось пропонують дороговартісне, отримайте консультацію в кількох лікарів. Тоді буде вибір".

За інформацією пресслужби ЧНУ ім. Б. Хмельницького

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору