Зараз Укравтодором ведуться переговори з китайськими компаніями з приводу надання пов’язаних кредитів для реконструкції ділянки на трасі М-12, щоб довести до чотирьох смуг руху дорогу від Умані до Львова. Про це повідомив експерт із транспортної логістики, радник голови "Укравтодору" Олександр Кава в інтерв’ю Zruchno.Travel, відповідаючи на питання, на якому етапі наразі перебуває реалізація анонсованого Славомиром Новаком проекту автобану від західних кордонів до причорноморських портів.
– Це коридор Go Highway, який повинен пройтитериторією України від Миколаєва й Одеси до українсько-польського кордону і, відповідно, забезпечити перевезення між портами Чорного і Балтійського морів.
Територією України цей коридор проходить трасою М-14 від Миколаєва до Одеси, потім – трасою М-05 від Одеси до Умані, потім – трасою М-12 від Умані до Тернополя і далі – трасою М-09 від Тернополя через Львів до українсько-польського кордону. На даному етапі у нас, по суті, є тільки дорога М-05, яка має чотири смуги руху. У найгіршому стані були дороги М-12 і М-09. У цьому році проведено роботи на ділянці Львів – Тернопіль, до кінця листопада вони повинні бути повністю завершені. Зараз виконується перший етап облаштування цього коридору, який передбачає проведення ремонту існуючої траси по цьому маршруту.
У перспективі ми плануємо, що цей коридор повинен мати чотири смуги руху та об’їзні дороги населених пунктів. У наступному році планується ремонт на дорозі від Тернополя до Хмельницького (близько 100 кілометрів). Окрім того, почнуться капітальний ремонт і реконструкція дороги від села Голосків до кордону Хмельницької та Вінницької областей. На цій ділянці з’явиться 10 кілометрів дороги першої категорії, 30 кілометрів дороги матимуть три смуги руху із середньою смугою, яка буде поперемінно міняти напрям руху. Це дасть змогу замість небезпечних маневрів обгону здійснювати випередження попутних автомобілів на додатковій смузі.
Ділянку від Умані до Вінниці ремонтуватимуть кілька років – це найбільший відрізок. Зараз ми ведемо переговори з китайськими компаніями з приводу надання пов’язаних кредитів для реконструкції цього коридору, щоб довести до чотирьох смуг руху дорогу від Умані до Львова.
Перша ділянка, яку буде реконструйовано, – від Львова до Тернополя. Ця дорога не тільки стане чотирьохсмуговою, а й передбачається, що будуть облаштовані об’їзди всіх населених пунктів. Окрім того, за рахунок грантових коштів Євросоюзу плануємо побудувати нову об’їзну Тернополя, яка з’єднає траси М-09, М-12, М-19. Роботи на східній частині об’їзду почнуться вже в наступному році. Про точні суми поки говорити складно, але можу сказати, що все північне півкільце Тернополя обійдеться приблизно в 50 мільйонів євро, - поінформував Олександр Кава.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram