«Черкасиенергозбут» нагадує споживачам про сервіс смс-інформування наявної заборгованості

28 жовтня 2020, 16:41

ТОВ «Черкасиенергозбут» нагадує споживачам про сервіс смс-інформування наявної заборгованості за спожиту електроенергію. Цього місяця СМС-повідомлення з таким нагадуванням розсилатимуться 28 числа.

Відповідні СМС приходитимуть на ті номери телефонів, які внесено до бази даних Товариства. Тому у випадку, якщо особовий рахунок, зазначений у тексті повідомлення, не відповідає Вашому – повідомте про це, зателефонувавши до Вашого ЦОС або до кол-центру Товариства для уточнення даних. Наші повідомлення приходитимуть власникам тих особових рахунків, за якими на момент надсилання такого інформування була наявна заборгованість.

- Якщо Ви дійсно забули оплатити рахунок у цьому місяці – радимо не гаяти часу і зробити це якомога швидше.

Окремо нагадуємо і причини, через які Ви могли отримати таке попередження, навіть оплативши рахунки:

Перша причина (найбільш розповсюджена) – кошти були оплачені нещодавно і установи, через які було здійснено платіж, не встигли перерахувати їх на рахунок Товариства. Зазначимо, що кошти, в залежності від установи, де вони сплачені, можуть надходити на рахунок протягом певного терміну, який може сягати 7 банківських (робочих) днів від дня здійснення платежу

Друга причина – під час оплати рахунку була допущена помилка (наприклад, невірно вказаний особовий рахунок). В такому випадку Вам слід уважно передивитися свій платіжний документ і переконатися у правильності вказаних реквізитів у ньому. Виявивши помилку, не зволікайте і звертайтеся до свого Центра обслуговування споживачів чи установи, де Ви здійснювали платіж, для виправлення помилкової оплати.

Третя причина – якщо у Вас все оплачено за вірними реквізитами і кошти вже встигли надійти на рахунок, але СМС все ж таки надійшла, то перевірте особовий рахунок, який вказано у даному повідомленні. Можливо, це Ваша колишня адреса, або Ви забули сплатити спожиту електроенергію на власній дачі. Також може бути, що у базі даних невірно вказаний номер мобільного телефону. Тому у випадку виявлення таких неточностей – звертайтеся до Вашого ЦОС або до фахівців кол-центру. Наші працівники нададуть відповіді на усі питання, які у Вас виникнуть, і проконсультують, як краще діяти у тому чи іншому випадку, - інформують у Товаристві.

За інформацією пресслужби «Черкасиенергозбут»

Поділитись

Коментарі

Вгору