Головне управління ДФС у Черкаській області інформує платників податку на додану вартість про запровадження нового сервісу. Він дає можливість надсилати копії первинних документів та бухгалтерської довідки в електронній формі, пише "Діловий регіон".
Спрямовувати їх можна на електронну скриньку головного управління ck.zmi@sfs.gov.ua
Отримані документи будуть прийняті, зареєстровані та одразу передані на розгляд Робочій групі ДФС в області.
Сервісом можуть скористатись платники ПДВ Черкаської області, у яких зупинено реєстрацію ПН / РК та:
- які не зуміли приєднати до повідомлення і надіслати всі додатки за вичерпним переліком документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних
- які не мають можливості оперативно надати копії документів (паперові та електронні на флеш-носії) до державної податкової інспекції за місцем обліку.
Також за допомогою нового сервісу можна надіслати на електронну скриньку Головного управління ДФС у Черкаській області ck.zmi@sfs.gov.ua (в електронній формі у форматі PDF) відповідну бухгалтерську довідку і копії первинних документів до Таблиці даних платника податків.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram