Директор підприємства-перевізника "Медіт-Сервіс", яке обслуговує маршрут № 28 Сергій Діский стверджує, що при тарифі в 4 гривні його підприємство кожного дня має 2-2,5 тисячі гривень збитків, пише Інфоміст.
– 2 – 2,5 тисяч гривень збитку – кожного дня. Як це може продовжуватися? 5 гривень – це проміжна ціна, що не дасть вмерти галузі. 5 гривень – це не остаточна ціна, – додав він.
Щоб запобігти збиткам, підприємець планує вже завтра зменшити кількість автобусів на своїх маршрутах на 30%. Зазначимо, що в інформації, що підприємство подало в міськраду, вказано, що загалом "Медіт-Сервіс" має 14 автобусів на міських маршрутах. Також він розкритикував зауваження від членів виконавчого комітету.
– Члени виконкому не є спеціалістами, і вони не мають права обговорювати транспорту реформу. Їхня освіта не дозволяє їм, – додав він.
Водночас, як повідомляє "Вичерпно" з посиланням на власні джерела, завтра місцеві перевізники взагалі можуть не вийти на маршрути.
Скоріш за все, така ситуація пов’язана із бажанням перевізників підвищити вартість проїзду у міському транспорті до 5 гривень. Нагадаємо, що таку пропозицію виконком Черкаської міської ради не підтримав.
Начальник транспортного управління Департаменту ЖКК Черкаської міської ради Віталій Москаленко офіційно цю інформацію не підтверджує, проте і не спростовує її.
Як повідомила кондуктор маршруту 22, наразі їм ще не повідомляли, чи будуть вони завтра працювати.
- Нам сказали, що сьогодні до 22.00 людей розвеземо, а далі забастовка. Але точно ще нічого не знаю, — відповіла жінка.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram