Черкащани просять перевірити підприємство, яким керує Карась

10 липня 2023, 15:15

На сайті Черкаської міськради зареєстрували петицію з проханням перевірити діяльність "Черкаситеплокомуненерго", зокрема проконтролювати терміни ремонтних робіт, через порушення яких частина черкащан тривалий час не має вдома гарячої води. Зазначимо, що директором цього комунального підприємства є Павло Карась.

"КПТМ «Черкаситеплокомуненерго» постійно порушують свої ж встановлені терміни проведення робіт, продовжують терміни їх виконання без попередження споживачів. Частина будинків міста перебуває без гарячого постачання ще з квітня. Планові відключення зазначені на офіційному сайті, які мали тривати 14 по 29 червня, за інформацією від диспечера, протривають мінімум до 11 липня", - нарікає автор петиції.

За словами автора звернення, терміни проведення робіт підприємство встановлює відповідно до частини першою статті 16 ЗУ “Про житлово-комунальні послуги”, проте підприємоство своїми діями порушує не лише цей закон, а й договір про надання послуги з постачання гарячої води, пункту 7 "Виконавець забезпечує постачання послуги безперервно з гарантованим рівнем безпеки, температури та тиску" та пункту 11 "У разі виникнення аварії на зовнішніх інженерних мережах постачання послуги виконавець проводить аварійно-відновні роботи у строк не більше семи діб з моменту виявлення ним факту аварії або повідомлення споживачем виконавцю про аварію."

"Звертаюсь до міського голови та відповідних органів виконавчого комітету звернути увагу на діяльність комунального підприємства та провести контроль проведення робіт з офіційним звітом про затримки в проведенні робіт", - йдеться у петиції.

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись

Коментарі

Иван :

ТЕЦ з квітня не постачає гар. Воду Благовісну 310(бойлерна).

Гроза :

Гнать Караця в шию сраним вінеком

Черкащанин :

Підтримуємо звернення до Бондаренка.Доки цей горе лікар-сантехнік буде знущатись над черкащанами?

А :

Наявність гарячої води визначається не по факту її присутності в крані,а щомісячною абонплатою за її постачання.Принаймні,по вул.Праведниці Шулежко.Гаряча вода (постачальник теплокомун) зникла з закінченням опалювального сезону ще 8 квітня і досі не з’явилася!А абоненти продовжують платити за її постачання.Це можна назвати корупцією?Чи яке тут правильне слово?

Вгору