
Цього тижня побутові споживачі Черкаської області, які мають встановлений застосунок Viber, отримуватимуть повідомлення від ТОВ "Черкасиенергозбут". У смс приходитимуть рахунки за спожиту електричну енергію в електронному вигляді
Такі повідомлення надсилатимуть лише тим споживачам, які не надали електронну пошту, проте вказали номер мобільного телефону. Якщо споживач не отримав повідомлення, йому варто актуалізувати (оновити, надати) дані свого особового рахунку (електронну пошту, номер телефону) одним із зручних для вас способів:
- звернувшись до центру обслуговування споживачів ТОВ "Черкасиенергозбут",
- в особистому кабінеті побутового споживача на веб-сайті ТОВ "Черкасиенергозбут", проставивши відмітку про відмову від отримання рахунку в паперовій формі та надавши відомості про електронну пошту та номер телефону,
- скориставшись швидкою формою за посиланням: http://cabinet.energozbut.ck.ua/erahunok
Якщо споживач отримав повідомлення помилково або не зі своїм номером особового рахунку, варто зателефонувати до центру обслуговування споживачів ТОВ "Черкасиенергозбут" для уточнення даних.
Усі споживачі, які надали електронну пошту та/або номер мобільного телефону з встановленим застосунком Viber, більше не отримуватимуть паперові рахунки на свою адресу.
За інформацією пресслужби ТОВ "Черкасиенергозбут"
Реклама
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У “Черкасиенергозбуті” розповіли, чому важливо переоформляти договір після смерті власника особового рахунку
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram