Черкащани обирають найвигідніші способи оплати комунальних платежів

11 березня 2019, 11:42

Черкащани обирають найвигідніші способи оплати комунальних платежів

Черкащани віддають перевагу поміркованим оплатам щомісячних комунальних платежів. Так, вже на початку року більше 65% комунальних та інших платежів містяни провели, використовуючи Приват24 та термінали самообслуговування.

“Більшість наших клієнтів вже не відвідують банківські каси, не стоять у чергах та не сплачують зайвих комісійних, - розповідає керівник напрямку платежів і переказів Черкаської філії ПриватБанку Володимир Добровольский. - Платежі у Приват24, терміналах самообслуговування і через сканування QR-коду є значно нижчими, ніж у касах, а за деякі послуги можна і взагалі сплачувати без жодної комісії. Більше того, одним із найпопулярніших інструментів під час сплати платежів у Приват24 залишається послуга “Регулярні платежі”. Клієнту достатньо разово дати розпорядження ПриватБанку, і щомісяця з рахунку або картки клієнта буде списуватися необхідна сума. Цю послугу клієнти можуть оформити самостійно у Приват24”.

Регулярний платіж – клієнт вказує реквізити одержувача платежу, суму та періодичність списання коштів, після чого банк у визначений час регулярно перераховуватиме гроші з картки клієнта на рахунок підприємства – постачальника комунальних послуг. Існує два види послуги: регулярний платіж з фіксованою сумою – клієнт сам визначає суму платежу, і вона не змінюється протягом усього часу, на який оформлено послугу (наприклад, оплата за Інтернет), та регулярний платіж за надісланими рахунками – у цьому випадку з рахунку клієнта списується конкретна сума, яку зазначив банку постачальник послуг (наприклад, оплата за газ).

Оплата комунальних послуг через Приват24 - швидка та дуже зручна послуга. Значна частка клієнтів бажає отримувати квитанцію про сплату, як підтверждення своїх сплат через Інтернет, і саме тому ПриватБанк врахував такі потреби своїх клієнтів й надав можливість отримувати квитанції про сплату на електронну пошту платника. Детальна інструкція по отриманню квитанції на власну електронну скриньку допоможе в цьому бажанні буквально у пару кліків.

Нагадаємо, що клієнти, які отримують пенсію у ПриватБанку, сплачують комунальні послуги без комісій в Приват24 та в термінах самообслуговування, якщо сума оплати складає до 2000 гривень на місяць. Для пенсіонерів в банку діє пільговий режим обслуговування, особливо, коли це стосується самостійної оплати платежів в терміналах самообслуговування або через Приват24.  У будь-якому відділенні співробітники ПриватБанку допоможуть та  проведуть безкоштовне навчання, що надасть можливість самостійно оплачувати комунальні платежі.

Отож можливостей для оплати комунальних послуг в ПриватБанку є дійсно багато, і клієнт сам може обрати той варіант, який для нього найбільш вигідний та зручний.

Наразі в Черкаській області встановлено 367 терміналів самообслуговування ПриватБанку (167 - в місті Черкаси), в яких можна здійснювати платежі самостійно з мінімальною комісією.

Черкащанка сказав:

Вже 5 місяців, як Приватбанк бере комісію у терміналі у розмірі 3 грн. за кожну позицію. Виходить 18 грн. Хочеться спитати, за що? ОДНА КВИТАНЦІЯ із Водоканалу, а комісія за воду – 3 грн. окремо, за каналізацію 3 грн. – окремо. Така ж ситуація із квитанцією на г/воду та опалення. Може вгамувати апетити та брати 3 грн. за 1 квитанцію, а не за кожну позицію? На Укрпошті – взагалі 6 грн. за 1 квитанцію. Людям із обмеженим бюджетом це дуже накладно.

Черкащанка сказав:

Вибачте, в Укпошті беруть 6 грн. за 1 ПОЗИЦІЮ.

Вгору