Черкащанам розповіли, як повернути переплату за електроенергію

16 травня 2019, 13:07

Черкащанам розповіли, як повернути переплату за електроенергію

Черкащани, які отримали субсидію у жовтні, листопаді або грудні 2018 року, й у них виникла переплата за електроенергію, що зазначено в рахунках за грудень 2018 від ПАТ «Черкасиобленерго», можуть, починаючи з 1 червня звернутися до їхнього РЕМ або контролера та написати заяву про зарахування відповідних коштів на новий особовий рахунок в ТОВ "Черкасиенергозбут".

Вимушена затримка викликана тим, що, на вимогу Постанови Кабінету Міністрів України від 23.08.2016 №534, усім субсидіантам, по закінченню опалювального періоду (1 травня), протягом травня 2019 року буде здійснений розрахунок невикористаної суми субсидії за період, коли постачання здійснювало ПАТ «Черкасиобленерго», а саме за жовтень, листопад та грудень 2018 року та у разі наявності повернуто до державного бюджету України. Тільки після цього можливо визначити реальну переплату споживача ти прийняти заяву на перерахування кредитового залишку на особовий рахунок нового постачальника ТОВ «Черкасиенергозбут».

Черкащанам розповіли, як повернути переплату за електроенергію
Нагадуємо, що з 1 січня 2019 року, в Україні впроваджено реформу ринку електроенергії. Тож, вже з січня 2019 року на Черкащині послуги з постачання, тобто продажу, електричної енергії надає ТОВ "Черкасиенергозбут", а послуги з розподілу електричної енергії - ПАТ "Черкасиобленерго".
Якщо у Вас виникли додаткові запитання, просимо звертатися до інформаційно-консультаційного центру за номерами (0472) 37-95-10, 37-44-90, 37-28-56, 33-57-44 або до кол-центру за номерами (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48.
За інформацією прес-служби ПАТ "Черкасиобленерго"

Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram

Поділитись
Вгору