П’ять дзвінків на секунду й нове програмне забезпечення”: у ПАТ “Черкасиобленерго” оновили кол-центр

18 квітня 2019, 16:15
П'ять дзвінків на секунду й нове програмне забезпечення": у ПАТ "Черкасиобленерго" оновили кол-центр

Оператор кол-центру ПАТ "Черкасиобленерго"

Щомісяця до обленерго звертається 660 тисяч споживачів, аби передати показники лічильників. Через старе програмне забезпечення черкащанам доводилося перебувати в чергах, слухаючи музику, або ж дзвінки зривалися взагалі.

На сьогодні айтішники підприємства розробили нове програмне забезпечення, яке сприятиме комфортній роботі як операторів, так і черкащан. Про це повідомили в ПАТ "Черкасиобленерго" під час презентації оновленого кол-центру.

В обленерго постійно працюють над розвантаженням телефонних ліній. Зокрема, черкащани можуть передати показники через особистий кабінет на сайті підприємства, чи на спеціальному каналі у Viber. Це робиться для того, щоб зробити процес передання показників зручним та швидким.

П'ять дзвінків на секунду й нове програмне забезпечення": у ПАТ "Черкасиобленерго" оновили кол-центр

Директор з інформаційних технологій та зв’язку ПАТ «Черкасиобленерго» Олексій Шевченко. Фото - Ярослав Лавров

- Ми замінили музику, яка лунає, коли споживач очікує зустрічі з оператором на інформацію про те, яким чином можна передати показники онлайн, - розповів директор з інформаційних технологій та зв’язку ПАТ «Черкасиобленерго» Олексій Шевченко.

- Програмне забезпечення оновили, щоб не було збоїв, як минулого року. Для цього наші айтішники збільшили пропускну можливість лінії, а новий сервер допомагає збільшити кількість інформації, яку можна зберігати. Також замінили обладнання, зокрема, дуже дорогу телефонію, максимально покращили умови та набрали фахівців. Якщо раніше працювали 3-4 оператори, то зараз на зміні обслуговує черкащан 12 людей. Кол-центр також працює вночі, зокрема, на лініях - два оператори. Для працівників створили комфортні умови роботи, обладнали кімнату відпочинку з диваном, мікрохвильовою піччю та холодильником. Тут оператори можуть відпочити й пообідати, - розповіла директор кол-центру "Черкасиобленерго" Наталія Негода.

П'ять дзвінків на секунду й нове програмне забезпечення": у ПАТ "Черкасиобленерго" оновили кол-центр

Кімната відпочинку для працівників

П'ять дзвінків на секунду й нове програмне забезпечення": у ПАТ "Черкасиобленерго" оновили кол-центр

Кімната відпочинку для працівників

За її словами, в оновленому кол-центрі є всі мобільні оператори, тобто за дзвінок черкащани можуть платити відповідно до свого тарифного плану.

П'ять дзвінків на секунду й нове програмне забезпечення": у ПАТ "Черкасиобленерго" оновили кол-центр

оператор Оксана Пугач

- Дуже багато споживачів телефонують і розмовляють із вдячністю. Кажуть: "Ксюшечка" ніби до когось зі своїх. Приємно, коли споживачі задоволені роботою операторів, - говорить оператор кол-центру Оксана Пугач.

Також вона зазначає, що найважче працювати в кінці місяця, коли черкащани масово передають показники. Часто траплялися збої через стару програму, дзвінки зривалися й люди не могли передати інформацію.

П'ять дзвінків на секунду й нове програмне забезпечення": у ПАТ "Черкасиобленерго" оновили кол-центр

Голова правління ПАТ "Черкасиобленерго" Олег Самчук. Фото - Ярослав Лавров

- Цей новий програмний продукт дасть змогу оперативно вирішувати всі питання та надавати споживачам актуальну інформацію. У нас дуже багато проектів, які функціонують в ногу з часом, або й випереджають його, - сказав голова правління ПАТ "Черкасиобленерго" Олег Самчук.

Вгору