Рекомендації з сімома покроковими інструкціями опублікувала пресслужба ПАТ «Черкасиобленерго» на своїй сторінці. У разі виникнення труднощів працівники радять звернутися до фахівця.
Перший крок - це подача заяви та документів до структурного підрозділу "Черкасиобленерго". Зробити це можна особисто або надіславши рекомендованим листом в організацію. Серед можливих варіантів також зазначили подачу заяву через офіційний сайт структури із застосуванням електронно-цифрового підпису.
З документів вам необхідно мати копію документа, який підтверджує право власності чи користування об'єктом, або ж копію власності ділянкою, до якої маєте намір підключити мережу. Знадобиться копія паспорта або довіреність на право укладати та підписувати договір про приєднання. У пресслужбі зазначають що підприємцям або юридичним особам також потрібно додати копію свідоцтва платника податків. Фізичним особам необхідно додати реєстраційний номер облікової картки платника податків.
Наступний крок - вироблення проєктної документації на мережі зовнішнього електрозабезпечення. На цьому етапі працівники ПАТ "Черкасиобленерго" виконують будівельно-монтажні роботи.
Після завершення будівництва вам потрібно звернутися до та замовити послуги облаштування вузла обліку електроенергії. Наступний етап - ваше звернення з заявою до ПАТ "Черкасиобленерго" для укладення договору про розподіл електроенергії.
Далі необхідно звернутися до ліцензованого електропостачальника та укласти договір про постачання електроенергії.
Фінальний етап - підключення електромережі до вашого об'єкту чи території. Для цього необхідно звернутися до відповідного структурного підрозділу ПАТ "Черкасиобленерго".
Пресслужба зазначає що у разі виникнення питань ви можете звернутися до фахівця за порадою чи допомогою із понеділка по п'ятницю з 9 ранку до 4 вечора за телефоном 095 555-09-05 або 0472 39-52-46.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram