У випадку, коли черкащани розраховуються у закладах харчування, фахівці радять зберігати чеки, які їм видають. Саме чек є складової доказової бази того, що шкода здоров'ю завдана в цьому місці.
Якщо чеку немає, потрібно зробити письмовий запит на отримання відеозапису з камер відеоспостереження закладу. Також за можливості слід розшукати свідка, який би бачив, що ви були відвідувачем цього закладу харчування.
Після того, як ви відвідали лікаря, у нього потрібно взяти висновок про факт отруєння та опис того, що могло призвести до такого стану, лікарський рецепт. Після придбання необхідних ліків - зберегти рахунки медичних установ та аптек.
Куди скаржитись?
Розпочніть із адміністрації закладу. Ресторани та кафе, які дбають про свою репутацію, врегулюють усі питання та відшкодують витрачені кошти. Також ви можете надіслати офіційний лист до дирекції чи власника закладу.
Однак найголовнішою умовою фахівці вважають звернення з офіційною скаргою до територіального підрозділу Держпродспоживслужби за місцем проживання або до Головного управління Держпродспоживслужби Черкаської області: (0472) 63-05-27.
За інформацією Головного управління Держпродспоживслужби у Черкаській області
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram